پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه علمیه خواهران

حوزه/ معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: در سال جدید ظرفیت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران استان به حدود ۵۰۰ نفر افزایش یافته است.

راضیه عظیمی‌فر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان از پذیرش مدارس علمیه خواهران استان در مقاطع سطح دو (کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ خبر داد و اظهار کرد: پذیرش از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مدارس علمیه استان آمادگی دارند از خواهران علاقه‌مند به تحصیل علوم دینی ثبت‌نام نمایند، تشریح کرد: خوشبتانه مدارس خواهران استان دارای ظرفیت بسیار مطلوبی هستند و در سال جدید ظرفیت پذیرش حوزه‌های خواهران استان به حدود ۵۰۰  نفر افزایش یافته است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان عنوان کرد :با توجه به سیاست مرکز مدیریت مبنی بر جذب داوطلبان شایسته و مستعد، نگاه مجریان در پذیرش، کیفیت محور شده و کمیت و ثبت‌نام حداکثری تنها زمینه‌ای برای جذب نیرو های مستعد تلقی می شود، لذا ضروری است که دست‌اندرکاران این امر تمامی توان خود را در جهت ایجاد بستر مناسب برای جذب داوطلبان شایسته صرف کنند.

عظیمی فر بیان کرد: حوزه علمیه خواهران یکی از بسترهای کمال جویی برای خواهرانی است که هم تشنه معارف ناب قرآن و عترت اند و هم شوق خدمت به اسلام و هم نوعان را دارند.

وی همچنین به اهداف حوزه‌های علمیه خواهران اشاره کرد و تصریح کرد: تربیت مبلغ کارآمد، مشاوری امین و مربی تأثیرگذار نیاز امروز جامعه است که بروز و ظهور چنین استعدادهایی در سایه تحصیل در حوزه‌های علمیه و فراگیری علوم و معارف اسلامی محقق خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان در پایان گفت: علاقمندان به تحصیل در حوزه علمیه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی paziresh.whc.ir و یا با مراجعه حضوری به مدارس علمیه خواهران در زمانبندی مشخص شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha