جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 900016
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
IMG-20200510-WA0040.jpg

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شیرگاه به تشریح مهم ترین اقدامات این مدرسه در مقابله با ویروس کرونا و همچنین کمک رسانی به محرومان و نیازمندان پرداخت.

حجت لاسلام یونسی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شیرگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران به تشریح مهم ترین اقدامات این مدرسه در مقابله با ویروس کرونا و همچنین کمک رسانی به محرومان و نیازمندان پرداخت.

وی با بیان این که طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با رمز «فدائیان ولایت» از سوی این مدرسه علمیه به منظور تحقّق منویّات مقام معظم رهبری اجرا شد، افزود: این طرح با هدف کمک به بهبود معیشت نیازمندان مضطّر در سه مرحله کلید خورد.

حجت الاسلام یونسی با اشاره به این که مرحله نخست طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با کمک خیران، مدیر، اساتید و تعدای از طلاب جهادی مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شیرگاه برگزار شد، ادامه داد: در این مرحله که اول اردیبهشت اجرایی شد ۴۳ سبد غذایی به مبلغ یکصد میلیون ریال در میان نیازمندان و طلاب منطقه سوادکوه شمالی توزیع شد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شیرگاه خاطرنشان کرد: این سبد های غذایی بعد از تهیه و بسته بندی توسط طلاب خدوم در میان نیازمندان و محرومان این منطقه توزیع شد.

وی با بیان این که در روایات متعددی بر اطعام دهی به فقرا و ثواب فراوان آن تأکید شده است، بیان داشت: در مرحله دوم این رزمایش ۱۵۰۰ پرس غذای گرم همزمان با ولادت کریم اهل بیت(ع) در میان فقرا و نیازمندان سوادکوه شمالی توزیع شد.

حجت الاسلام یونسی خاطرنشان کرد: این مرحله از رزمایش با تلاش و همکاری اساتید مدرسه علمیه، بسیجیان شهرستان سوادکوه شمالی، طلاب بسیجی و با کمک های خیرخواهانه همین عزیزان و همچنین کمک های مالی کمیته امداد سوادکوه شمالی، هلال احمر و مؤمنان دلسوز برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شیرگاه در ادامه سخنان خود به مرحله سوم طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه اشاره کرد و با بیان این که این مرحله در شب شهادت امیر مؤمنان(ع) انجام خواهدشد، تصریح کرد: در این مرحله بسته های افطاری در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی در پایان به تلاش ها و اقدامات طلاب جهادی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شیرگاه در مقابله با ویروس کرونا و همچنین ارائه خدمات به بیماران آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: مشارکت در تولید و توزیع ماسک برای بیماران کرونایی، ضد عفونی کردن فضاهای عمومی شهر، خودپردازها، وسایل نقلیه عمومی و توزیع دستکش و محلول ضدعفونی در میان بیماران کرونایی منطقه سوادکوه شمالی از جمله این فعالیت ها است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha