جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
به فرزندم

حوزه/ کتاب صوتی «به فرزندم»، گنجینه صوتی از نامه ماندگار مولای متقیان امام علی(ع) به فرزند گرانقدرشان امام حسن مجتبی(ع)، به همت کارگروه رسانه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت حیدریه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، کتاب صوتی «به فرزندم»، گنجینه صوتی از نامه ماندگار مولای متقیان امام علی(ع) به فرزند گرانقدرشان امام حسن مجتبی(ع)، به همت کارگروه رسانه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های شهرستان تربت حیدریه منتشر شد.

این کتاب صوتی شامل ۷ اپیزود بوده که به مدت ۵۴ دقیقه با فرمت mp۳ ضبط و عرضه شده است و حاوی بخش های ارزشمند و تاثیرگذار از نامه امیر مؤمنان(ع) به فرزند گرانقدرشان امام حسن مجتبی(ع) می باشد که برای نخستین بار به همت دفتر نهاد دانشگاه های شهرستان تربت حیدریه انتشار یافته است.  

علی غلامی، دانشجوی ترم ۵ پرستاری به همراه امیر محمد لعلیان، دانشجوی ترم ۵ علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به گویندگی، تنظیم و کاور این محتوا پرداخته اند و رویکرد جدید در ارائه این مجموعه سبب شده تا این اثر ماندگار، با استقبال گسترده و خوب دانشجویان نیز روبه‌رو شود.  

گفتنی است؛ در ماه میهمانی خدا نیز مسابقه مجازی «به فرزندم» از محتوای این اپیزودهای صوتی به منظور ترغیب بیشتر دانشجویان دانشگاه های شهرستان به بهره برداری از این نامه ارزشمند طراحی شده است که در پایان ماه مسابقه برگزار و جوایز نفیسی نیز به رسم یادبود از سوی دفتر نهاد مقام معظم رهبری اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است؛ کارگروه رسانه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های شهرستان تربت حیدریه به طور مستمر هر ماه با انتشار محتوای رسانه ای، یادداشت ها، پادکست ها، اینفوگرافیک ها، پوسترها، نشریات، محتواهای آموزشی مجازی در شبکه های اجتماعی، پویش های مجازی، تولید و تدوین کلیپ و مستند و دیگر فعالیت های فرهنگی و هنری در عرصه رسانه دانشگاه های شهرستان به صورت فعال و پویا ظاهر شده است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha