شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجله حوزه

حوزه/ فصلنامه تحلیلی ـ انتقادی حوزه «مجله حوزه، دوره شماره۶ و از پیاپی۱۸۱» ویژه حوزه های دینی، با عنوان «نماد روشن فکری حوزوی» با صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، و مدیرمسئولی دکتر سیدعباس صالحی و سردبیری حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه و با محتوای: مقالات، پرونده، گفت‌وگو و... منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ، فصلنامه تحلیلی ـ انتقادی حوزه «مجله حوزه، دوره شماره۶ و از پیاپی۱۸۱» ویژه حوزه های دینی، با عنوان «نماد روشن فکری حوزوی» با صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مدیرمسئولی دکتر سیدعباس صالحی و سردبیری حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه و با محتوای: مقالات، پرونده، گفت‌وگو و... منتشر شد.

در این شماره که با سخن مدیرمسئول: «گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» آغاز می شود، مطالبی همچون عبدالوهاب فراتی: «الگوی گذار در عصر غیبت در بیانیه گام دوم»؛ سیدسجاد ایزدی: «حوزه در ترازوی انقلاب »؛ محمدجواد مصطفوی: «توازن "حوزه های علمیه" با تمدن اسلامی، نیم نگاه به بیانیه گام دوم»؛ فاضل حسامی: «چالش های "مرجعیت روحانیت" در گام دوم»؛ هم چنین گفت‌وگو با حجت الاسلام رضا اسلامی «کنش گری روحانیت در انتخابات و تکثر نقش آن ها» و رضا عیسی‌نیا «نسبت سنجی بیانیه گام دوم و طلاب جوان» و در آخر، گزارشی از همایش «گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم»، به چشم می خورد.
علاقه مندان می توانند با دفتر این فصل نامه واقع در: قم، خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، صندوق پستی: ۵۹۹- ۳۷۱۸۵ و یا با شماره:۳۱۱۵۲۶۲۰-۰۲۵ و واحد توزیع ۷-۶۶۶۶۱۱۳۷-۰۲۵ارتباط برقرار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha