جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه مشکلات معیشتی مردم نتیجه غفلت از اقتصاد مقاومتی است، گفت: روحیه خود باوری و تکیه بر توان داخلی بود که با چاشنی« شعار ما می توانیم»، چشم دشمنان را به ابتکارات و تولیدات بومی خیره کرده است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه کشور به یک برنامه مدون اقتصادی نیاز دارد، اظهار داشت: تجربه نشان داده علی رغم تحریم ها، مدیریت جهادی است که با روحیه انقلابی با اتکا به توانمندی داخلی، نیازمندی های صنعت هسته ای و نظامی را به خود کفایی رسانده است.

وی تصریح کرد:  روحیه خود باوری و تکیه بر توان داخلی بود که با چاشنی« شعار ما می توانیم»، چشم دشمنان را به ابتکارات و تولیدات بومی خیره کرده است.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: در آغاز شیوع «ویروس منحوس» که با تحریم اقلام بهداشتی و بیمارستانی مواجه بودیم، با برداشتن بخشنامه های دست و پا گیر در مسیر رونق تولید، به خود کفایی و حتی صادرات این محصولات رسیدیم.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان ادامه داد: با کمال بی انصافی برخی ورشکستگان سیاسی، امروز نظام اسلامی را با اتحاد جماهیر شوروی و وضعیت فعلی کره شمالی در خصوص توان هسته ای مقایسه می کنند، در صورتی که مدیریت ناکارآمد اقتصادی را نادیده می گیرند.

وی در پایان گفت: خود کفایی در صنعت موشکی و هسته ای که مایه اقتدار نظام اسلامی است، نقشه دشمنان و امید آنها به اجرای اهداف استکباری در منطقه و تشدید فشارها به ایران اسلامی را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha