پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دکتر قدیر

حوزه/ دکتر قدیر گفت: افزایش ۴۰ درصدی مراجعه افراد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی طی ۲۴ ساعت گذشته نگران کننده بوده و از همشهریان تقاضا می کنیم، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از تجمع خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به بیست و دوم اردیبهشت ماه، ۷۴ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند.

وی افزود: ۴۵ نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند و در شبانه روز گذشته ، ۱۹ نفر از کل بیماران بستری در بخش ها پس از  بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: در حال حاضر ۱۶۰ نفر مشکوک به کرونا در قم بستری بوده که ۵۰ نفر آنها بدحال هستند.

وی گفت: شاهد این هستیم که علیرغم هشدارهای مکرر، متأسفانه همچنان مهمانی های بعد از افطار و تجمع مردم در مراکز اغذیه فروشی، نانوایی ها، بستنی فروشی ها و عدم توجه به فاصله گذاری اجتماعی زیاد است و ممکن است بار دیگر وضعیت استان را به حالت قرمز برگرداند.

قدیر اظهارداشت: افزایش ۴۰ درصدی مراجعه افراد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی طی ۲۴ ساعت گذشته نگران کننده بوده و از همشهریان تقاضا می کنیم، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از تجمع خودداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha