جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یعقوبی

امام‌جمعه بجنورد گفت: باید از مردم بزرگوار که بالاترین سطح مشارکت و همکاری ملی را در رخداد کرونا از خود نشان دادند قدردانی کنیم، تنها در دوران دفاع مقدس شاهد چنین سطحی از وحدت ملی بودیم و ملت عزیز ما در صحنه‌هایی توانستند حماسه‌های دفاع مقدس را بازآفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشستی با مسئولان استانی، با اشاره به الگوی مواجهه رهبر معظم انقلاب با پدیده کرونا، گفت: در مواجهه با این پدیده جهان‌گیر، نوع مواجهه رهبر انقلاب اسلامی و ابتکار عمل‌های ایشان بسیار درس‌آموز است؛ ازاین‌رو همه باید تلاش کنیم به‌عنوان حلقه واسط گفتمانی که گفتمان ولایت را نمایندگی می‌کنیم، در سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌ها و اقدامات خود طبعاً این نوع مواجهه فعال و راهگشا را امتداد بخشیده و متجلی سازیم.

وی اضافه کرد: ضمن آرزوی سلامت برای قاطبه ملت ایران و شکر الهی برای سلامتی بهبودیافتگان از بیماری کرونا و با گرامیداشت یاد و نام همه درگذشتگان این واقعه، به‌ویژه جانبازان و علمای درگذشته، از درگاه الهی برای همه این مرحومان طلب مغفرت و آمرزش داریم و با تسلیت عمیق به بازماندگان آن عزیزان، برایشان صبر و اجر جزیل را از خدای متعال خواستاریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: از تلاش‌ها و تدابیر مسئولان و دولتمردان که مجدانه پیگیر رفع مشکلات و کاهش آسیب‌های این بحران در سطح جامعه بودند و از نیروهای نظامی و انتظامی که هم خودجوش و هم به امر فرماندهی معظم کل قوا نقش مهم و بابرکتی در جهاد سلامت ایفا کردند قدردانی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: از همه مسئولان، نهادها، گروه‌های جهادی در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور که با وفاق و همدلی متعهدانه تلاش‌ها و پیگیری‌های لازم را برای رفع کامل این بحران انجام داده و می‌دهند نیز سپاسگزاری می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: ملت ما قدردان زحمات بی‌وقفه مجموعه صداوسیما، اصحاب رسانه و فضای مجازی مؤمنانه است که با انعکاس درست و به‌وقت اخبار به مردم و مقابله با شایعه‌سازی‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها، ارائه آموزش‌ها و توصیه‌های بهداشتی و پزشکی به جامعه، شیرین کردن کام تلخ مردم در ایام نوروزی و اعیاد شعبانیه، پخش برنامه‌های معارفی و معنوی در این ایام، توانستند تا حدود زیادی سختی‌های این دوران را برای مردم عزیزمان کم کرده و بحمدالله رضایت نسبی اکثریت جامعه را جلب کنند.

وی افزود: از شبکه عظیم تبلیغ کشور اعم از سخنرانان مذهبی، وعاظ، مداحان و ذاکران آل الله و مجموعه هیئت‌های مذهبی که در ارتقای سطح معرفت دینی و معنوی جامعه و همچنین انگیزه‌بخشی‌های الهی به مردم شریف نقش بابرکتی را ایفا کردند قدردانی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: همچنین باید از مردم بزرگوار که بالاترین سطح مشارکت و همکاری ملی را در این رخداد از خود نشان دادند قدردانی کنیم، افزود: تنها در دوران دفاع مقدس شاهد چنین سطحی از وحدت ملی بودیم و ملت عزیز ما در صحنه‌هایی توانستند حماسه‌های دفاع مقدس را بازآفرینی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: تشکر نهایی را هم باید از رهبر حکیم و دلسوزمان داشته باشیم که سخنان و رهنمودهایشان هم مایه دلگرمی و آرامش و امید برای مردم و مسئولین بود و هم ارائه الگویی از مدیریت کلان بحران و راهبری کشور در مقطعی حساس بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • وجدان IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    اگر دقت کنید از همه تشکر و تقدیر شد الّا زحمتکشان بهداشت و درمان !!!!!