شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسعود انصاری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری با اشاره به کمک های شایان قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) استان البرز در رزمایش مواسات مؤمنانه از مسئول قرارگاه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود انصاری در دیدار حسین امیدیانT مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) استان البرز، گفت: از ابتدای شیوع کرونا خوشبختانه در استان البرز یک بسیج عمومی شکل گرفته و همه مردم و مسئولین پای کار آمده و خوش درخشیدند.

وی افزود: در این ایام که برخی از خانواده ها به دلیل شیوع کرونا در امور معیشتی خود دچار مشکل شده اند و به کمک همنوعانشان نیازمندند، مردم همیشه در صحنه استان البرز نیز به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه لبیک گفتند.  

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز تصریح کرد: در حالی که ناتوانی بسیاری از کشورها در مقابله با کرونا روز به روز آشکارتر می شود فرهنگ ایرانی اسلامی باعث شده مردم با کمک مؤمنانه و همدلی و مواسات به یاری هم نو عانشان بشتابند و برگ زرین دیکری را در تاریخ این مرز و بوم رقم بزنند.  

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری با اشاره به کمک های شایان قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) استان البرز در رزمایش مواسات مؤمنانه از مسئول قرارگاه تقدیر کرد.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha