جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که شب های قدر فرصتی برای تغییر و خودسازی است، تصریح کرد: رسیدن به سعادت و رستگاری حقیقی نیاز درک واقعی این شب های با عظمت است.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به نزول قرآن کریم در شب های با عظمت قدر، گفت: کلام الهی به عنوان کتاب هدایت و سعادت بشر در این شب ها واسطه انسان با خدای خود است.

وی با بیان این که سعادت و رستگاری انسان در گرو درک عمیق مفاهیم قرآن است، افزود: اگر به دستورالعمل های قرآنی پایبند باشیم و به آن عمل کنیم به طور حتم در زندگی سعادتمند خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسیر زندگی ما باید بر اساس دستورالعمل های قرآنی ترسیم شود، تصریح کرد: در این شب های با فضیلت به واسطه قرآن کریم در محضر خداوند متعال حاضر شده و طلب استغفار کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که شب های قدر بهترین فرصت برای ارتباط با خدا و توبه به درگاه او دانست و خاطرنشان کرد: باید با توبه و استغفار به درگاه احدیت، خود را از بند مسائل دنیوی خارج کنیم.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دعا در شب های قدر فضیلت بسیار بالایی دارد که بسیار سفارش شده است، تصریح کرد: این شب ها فرصتی برای توبه و بخشش گناهان است و نباید از این فرصت به وجود آمده غفلت کنیم.

وی با بیان این که در شب های پرفیض قدر باید با تحمل بی خوابی و خلوت با خداوند متعال مسیر سعادت و نیل به مقام والای انسانی را هموار کرد، ادامه داد: انسان با درک شب های قدر می تواند به جایگاه خلیفه الهی برسد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که شب های قدر فرصتی برای تغییر و خودسازی است، تصریح کرد: رسیدن به سعادت و رستگاری حقیقی نیاز درک واقعی این شب های با عظمت است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که متأسفانه انسان در دنیای امروز با فاصله گرفتن از ارزش های اخلاقی و معنوی، در قید و بند مسائل مادی زندانی است، خاطرنشان کرد: این شب های با فضیلت فرصتی ارزشمند برای رهایی از این غل و زنجیرهای مادی و دنیوی است.

وی با بیان این که به برکت شب های با عظمت قدر روح انسان در پرتو آیات نورانی قرآن به عرش الهی عروج خواهد کرد، گفت: این شب ها استثنایی ترین فرصت برای رهایی از همه وسوسه های پوشالی دنیوی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha