پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب گفت: دلخوش کردن به تغییر مسیر دشمنی های آمریکا به دوستی با ملت فهیم ایران اسلامی، همان ذوق زدگی به دور از بصیرت انقلابی و چشم پوشی از منافع ملی و دستاوردهای خیره کننده جهانی است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن قبولی طاعات و عبادات، با اشاره به توطئه های آمریکا، اظهار داشت: مقامات آمریکایی بارها به دخالت مؤثر در سقوط دولت مصدق اعتراف داشته و همان سیاست را در قالب های جدید ادامه می دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: 40 سال گذشته نه اینکه تغییری در سیاست خصمانه شیطان بزرگ اتفاق نیفتاده، بلکه با تغییر تاکتیک پروژه «ایران هراسی» را در جهان و منطقه در دستور کار دارند.

وی تصریح کرد: دخیل بستن ورشکستگان سیاسی و جریان غربگرا به کنگره آمریکا و کاخ سفید، چه در فتنه 88 و موارد دیگر، ماهیت نفاق جدید را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار کرد: دلخوش کردن به تغییر مسیر دشمنی های آمریکا به دوستی با ملت فهیم ایران اسلامی، همان ذوق زدگی به دور از بصیرت انقلابی و چشم پوشی از منافع ملی و دستاوردهای خیره کننده جهانی است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه پیروزی دموکرات‌های آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، ماهیت دشمنی با ایران را تغییر نمی دهد، ادامه داد: مبنای بحران ایران و آمریکا ریشه در خیانت و بدعهدی استکبار جهانی علیه ملت انقلابی ایران و نوع جهان‌ بینی‌های دو طرف، در خصوص ساختار نظام جهانی دارد.

حجت الاسلام کرمی نیا خاطرنشان کرد: نحوه مواجهه شیطان بزرگ با ملت رشید ایران در خصوص حمایت خاص از صدام، سقوط هواپیمای مسافربری، خیانت و خروج از برجام، تشدید تحریم‌ها، جنگ رسانه ای، تحریم تسلیحاتی و ایران هراسی، هرگز قابل توجیه نیست.

وی در پایان گفت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا از ماهیت استکبارستیزی ملت انقلابی که گوش به فرمان فرامین امامین انقلاب بوده و هست، کاملا مأیوس شدند، لکن تنها روزنه امید آنها انفعال سیاسی و خودباختگی کسانی است که دل در گرو شیطان بزرگ دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha