پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 900681
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
پذیرش طلاب

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان از ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر برای سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه ثبت نام افراد علاقمند به تحصیل در مدارس علمیه استان لرستان همزمان با سراسر کشور از ۱۹ اسفند ماه آغاز شده است، گفت: افراد علاقمند به تحصیل در علوم حوزوه می توانند  با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور تا ۱۹ خرداد ثبت نام خود را انجام دهند . 

وی با بیان اینکه امسال ظرفیت حوزه علمیه استان لرستان ۳۰۰ نفر اعلام شده است، افزود: در ۱۲ مدرسه علمیه استان لرستان برای علاقمندان محدودیت ظرفیتی وجود ندارد و ملاک پذیرش طلبه تنها جذب افراد مومن، ولایی و مستعد است. 

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه تلاش می شود افراد مومن، علاقمند و مستعد جذب مدارس علمیه شوند، خاطر نشان کرد: برای پذیرش افراد ملاک های شخصیتی، اخلاقی و استعدادی لحاظ خواهد شد و در این خصوص آزمون های لازم به عمل خواهد آمد . 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی اطلاع رسانی  و تبلیغ نحوه پذیرش درفضای مجازی صورت گرفته است، یادآور شد: در این خصوص از طریق خبرگزاری ها، سایت ها، کانال ها و همچنین سایر نهادها رایزنی های لازم برای تبلیغ صورت گرفته است . 

وی در پایان با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۱۸۲ طلبه در استان لرستان مشغول فراگیری علوم حوزوی هستند، گفت: این تعداد طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه استان، در پایه های ۱ تا ۱۰ مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha