جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصویری رپورٹ| جوار حرم حضرت فاطمہ معصومہ قم میں پہلی شب قدر کی مناسبت سے دعا اور راز و نیاز

حوزه/ با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی و سایر اعضای شورا نشست ویژه شورای تبلیغ استان بوشهر با موضوع بازگشایی مساجد و اماکن دینی در لیالی قدر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست ویژه شورای تبلیغ استان بوشهر با موضوع بازگشایی مساجد و اماکن  دینی در لیالی قدر برگزار شد.

این نشست به ریاست حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و با حضور حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی و سایر اعضای شورای تبلیغ استان و همچنین سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و سیدحسین ناظر مدیرکل صدا و سیمای مرکز به عنوان مهمانان ویژه در مجتمع آدینه برگزار شد.

در این نشست، پس از تبادل نظر و بررسی همه جانبه مقرر شد که براساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا مساجد و اماکن مذهبی فعالیت خود را در سطح استان آغاز کنند.

همچنین در نشست ویژه شورای تبلیغ استان مقرر شد برای استفاده مردم از برکات معنوی شب‌های قدر، تدابیری اندیشیده شده تا این مراسم با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در مساجد و دیگر اماکن مذهبی برگزار شود و مسئولیت اطلاع‌رسانی به اداره کل تبلیغات اسلامی استان محول شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha