پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: دشمنان عدالت وقتی از ترور معنوی و شخصیتی امیرالمومنین(ع) مأیوس شدند، با حذف فیزیکی او را به شهادت رساندند، اما غافل از اینکه جانشین پیامبر(ص) قافله سالار قلوب مومنین است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با تسلیت ایام سوگواری اول مظلوم عالم، اظهار داشت: شهادت امیرالمومنین(ع) در محراب کوفه، سنگ بنای کجی بود که منحرفین و خوارج گمراه، بنا بر فهم غلط خود از اسلام، بر جامعه تحمیل کردند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: خفاشان خوارج با برداشت اشتباه از حقیقت دین، در شب نوزدهم ماه رمضان ارکان اسلام را فرو ریختند و بزرگترین خیانت به انسانیت و نوکری را به دشمنان قرآن کردند.

 وی تصریح کرد: انتخاب امیرالمومنین(ع) ۲۵ سال بعد از رحلت پیامبر(ص) به خلافت و رهبری جامعه اسلامی و قریب به ۵ سال حکومت به رغم انبوهی از بدعت ها و انحرافات در ریشه کنی موانع اجرای عدالت، مبارزه با اشرافیگری، رفاه طلبی، مایه مباهات بشریت است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: دشمنان عدالت وقتی از ترور معنوی و شخصیتی امیرالمومنین(ع) مأیوس شدند، با حذف فیزیکی او را به شهادت رساندند، اما غافل از اینکه جانشین پیامبر(ص) قافله سالار  قلوب مومنین است.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: امامین انقلاب به دنبال اجرای حکومت اسلامی و عدالت اجتماعی که نشأت گرفته از سرچشمه زلال نبوی(ص) و علوی(ع) بودند و هم اکنون خورشید انقلاب اسلامی در حال تابش در جهان است. 

وی در پایان گفت: اسلام ناب محمدی(ص) در ایران اسلامی با عنایت خداوند و توجهات حضرات معصومین(ع) جریان یافت، همین بس که با تمام دشمنی های استکبار جهانی و خیانت خواص مردود، یکی پس از دیگری از گردنه مشکلات در حال عبور هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha