پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان

حوزه/ نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان به مناسبت روز اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی در بیا نیه ای گفت: حق فلسطین با معامله قرن یا غفلت از بین نخواهد رفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "نبیه بری" رئیس مجلس نمایندگان لبنان در سخنانی به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد اشغال فلسطین "یوم النکبه" که با فراخوان کمیته عالی برادری انسانی برای نماز و دعا برای رفع ویروس کرونا همزمان شده، گفت: نباید دعا برای فلسطین و مسئله مقاومت آن فراموش شود؛ چرا که فلسطین حقی است که غلبه پیدا می کند و شکست نمی پذیرد.

نبیه بری در سخنان خود خطاب به دست هایی که سنگ انتفاضه به دست می گیرند، مبارزان مقاومت در کرانه باختری و نوار غزه، زیتون الخلیل، پرتقال یافا، گلِ داودیِ بیسان، اسرای فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر در "عسقلان"، "انصار" و "بئر السبع" و "الرمله" و"عوفر" و "النفحه"، مسجد الاقصی، کلیسای المهد و تمامی فلسطین از دریای مدیترانه تا رود اردن، به آنان سلام و درود فرستاد و برای رهایی آن از ویروس اشغالگران دعا کرد.

وی اشاره کرد: فلسطین، مسئله زمین و آسمان و وطن انبیا و شهداست، لذا نباید از حمایت و دعا محروم شود.

رئیس مجلس لبنان با بیان اینکه فلسطین هرگز با یک معامله (معامله قرن) یا غفلت سرنگون نخواهد شد، گفت: مقاومت حقی است که غلبه می کند و شکست نمی پذیرد.

یوم النکبه روزی است که فلسطین توسط رژیم صهیونیستی اشغال شد و یوم النکبه نام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha