پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یادداشت

حوزه/ خانمی دولتی که در حد یک شهرستان هم نتوانسته بود ابتکار و تخصص و شایستگی اش را به اثبات برساند، حال در جایگاه یک مقام مسئول و مشاور دولتی بقول خودش در عالم خواب و بیداری پستی را فوروارد و در کانال خود بارگذاری می کند که برای تبریک روز جهانی خانواده، اساس خانواده را زیر سؤال می برد.

خبرگزاری حوزه | واقعا رسالت یک رسانه چیست؟ خط قرمزش کجاست و نظام حساسیت های رسانه ای شامل چه عناصر و متغیرهایی است؟ رصد و دیده بانی فرهنگ جامعه اگر مسئولیت درجه یک رسانه نباشد پس چه دردی را دوا خواهد کرد و آیا لای جرز دیوار نمی خورد؟

با اعتماد به سکوت کدامین رسانه ها و همکاری و توجیه کدامین مقام و مسئول سیاسی و فرهنگی و... می توان در عالم خواب و بیداری و خیلی رک و راست، اساس هویت و متغیراصلی یکپارچگی دینی و اجتماعی یک جامعه را هدف قرار داد؟ آیا بحران کرونا را بستر خلوتی برای نفوذ فرهنگی یافته اند یا قصد تمرکززدایی از خبر و اتفاق دیگری را دارند...الله اعلم!

خانمی دولتی که در حد یک شهرستان هم نتوانسته بود ابتکار و تخصص و شایستگی اش را به اثبات برساند، حال در جایگاه یک مقام مسئول و مشاور دولتی بقول خودش در عالم خواب و بیداری پستی را فوروارد و در کانال خود بارگذاری می کند که برای تبریک روز جهانی خانواده، اساس خانواده را زیر سؤال می برد.

این ترفند رسانه ای که ذائقه و حساسیت نظام فکری رسانه ای و فرهنگی جامعه را محک می زند تا به عادی سازی همجنس بازی یا گرایی منجر شود نامش چیست؟

آیا از مارپیچ سکوتی که حاکم و طراح بلامنازع آن دولت و وزارت ارتباطات است و بازی بدون توپ وزارت فرهنگ و ارشاد می توان سراغی از شخص یا شاخص دیگری گرفت؟

واقعا سبک زندگی اسلامی چندمین مهره از دومینوی نفوذ فرهنگی تفکر لیبرال حاکم بر فرهنگ و رسانه ماست که بایستی فتح شود؟ آیا به آخر خط رسیده ایم یا هنر و رسانه لیبرال زیر سایه دولت سکولار، خیلی رو بازی می کند؟

خانم مولاوردی حواستان به نسل جوان و نوجوان امروز جامعه قطعا نیست؛ ولی کودکان این جامعه را مدتی است که پروتکل های۲۰۳۰ جهانی شما و دولت فخیمه تان در برخی نقاط کشور و با چراغ نیمه روشن و خاموش در نوردیده است ...

آری باور می کنیم از شما که از فرط خستگی و در عالم خواب و بیداری، فقط قصد تبریک روز جهانی خانواده را داشتید ولاغیر...

علیرضا محمدلو، پژوهشگر و مدرس سواد رسانه

انتشار یادداشت در رسانه رسمی حوزه های علمیه به معنای تأیید یا رد آن نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha