پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مصلای بقیه الله الاعظم(عج) کاشان

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از برگزاری مراسم احیای شب قدر در۲۰ امامزاده و بقاع متبرکه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی در شهرها و روستاهای کاشان خبر داد.

مسلم محمودزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، گفت: مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان همانند شب های نوزدهم و بیست و یکم از ساعت ۲۴ تا ۳ بامداد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی با حضور روحانیون و اقشار مختلف مردم در امامزادگان هادی و ابراهیم فین، سلطان امیراحمد و قدمگاه علی کاشان، محمد اوسط جوشقان، سلطان محمود بن علی امام محمد باقر روستای علوی، امامزاده سلیمان مشکات، امامزاده سلیمان و داوود قمصر و... برگزار می شود.

وی، قرائت دعای جوشن کبیر، مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، بر سر گرفتن قرآن برای استجابت دعا، شفاعت در بخشش گناهان و طلب حسن عاقبت بخیری توسط مرثیه سرایان و سخنرانان مذهبی را از جمله برنامه های شب بیست و سوم در بقاع متبرکه و امامزادگان کاشان برشمرد و گفت: برای برگزاری نماز عید فطر در بقاع متبرکه و امامزادگان، منتظر دستورالعمل و ابلاغ‌های صادره از طرف مقامات مسئول هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان در پایان با قدردانی از مردم  ولایتمدار و شهیدپرور کاشان در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی در شب های قدر، گفت: خدا را شاکریم که مردم کاشان شب نوزدهم و بیست ویکم ماه مبارک رمضان را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی و بدون هیچ مشکلی برگزار کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha