جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 901058
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
ما مردم

حوزه/ واکاوی پیرامون اهمیت روز جهانی قدس برای مسلمانان جهان در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با نگاهی به تاریخچه و فلسفه روز جهانی قدس که توسط امام خمینی(ره) به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شده است به بررسی این رویداد به عنوان نماد وحدت و همبستگی امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین می پردازد.

در این برنامه ضمن اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی خیابانی روز قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و آنلاین برای این منظور مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

این برنامه همچنین به مرور طرح آمریکایی ـ صهیونیستی معامله قرن و حمایت آمریکا بر تداوم جنایات و اشغالگری های رژیم صهیونیستی در فلسطین خواهد پرداخت.

نگاهی به روز قدس به عنوان فرصتی برای اعلام مخالفت و اعتراض مسلمانان به طرح معامله قرن و سیاست های آمریکا و اسرائیل و بررسی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین طی سال های اخیر و همدستی آمریکا با سران این رژیم از دیگر محورهای مورد بررسی در این برنامه به شمار می رود.

«ما مردم» شنبه ۲۷ اردیبهشت  از شبکه پرس تی وی پخش شد. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت ۰۰:۰۳ بامداد، ۰۸:۰۰ و ۱۹:۰۰ و سه شنبه ساعت ۰۴:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha