جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 901073
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کاش برگردی

حوزه/ «کتاب کاش برگردی» کتابی است که چاپ اول تا سوم آن در قالب پیش فروش در کمتر از 10 روز به فروش رفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، کتاب کاش برگردی؛ زندگی نامه شهید مدافع حرم زکریا شیری به روایت مادر، اثر جدید نویسنده کتاب پرفروش «یادت باشد» توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

نویسنده این کتاب که قبلا با کتاب «یادت باشد» نگاهی عاشقانه به زندگی مدافعان حرم داشته است این بار در کتاب «کاش برگردی» در نگاهی تازه، داستان زندگی یکی از شهدای مدافع حرم را از زبان مادر شهید به روایت می نشیند و در صفحات مختلف نکات تربیتی یک زندگی ساده را با روایتی داستانی و جذاب تقدیم خوانندگان می کند.

کتاب یادت باشد پنجره‌ای عاشقانه بود برای از خود گذشتن و کتاب کاش برگردی پنجره‌ای مادرانه است برای از کجا آمدن.

کاش برگردی روایت تربیت حمیدها و زکریاهای عصر ماست.

اگر با مطالعۀ کتاب یادت باشد این سؤال برایتان ایجاد شد که چگونه می‌شود مانند حمید شد، یا چگونه می‌شود فرزندی چون حمید تربیت کرد، کتاب کاش برگردی را بخوانید. معتقدم این روایت نه‌تنها روایت مادر زکریا، بلکه روایت همۀ مادران شهدای سرزمین ماست.

 این «د ر ا م» تنها «م ر ا د» دل ما بر «م د ا ر» زندگی یک «م ا د ر» نیست؛ بلکه مادرانه‌ای برای همۀ نسل‌هاست. آینه‌ای روشن از همۀ مادرانی که از جگرگوشه‌هایشان گذشتند تا ما طعم تلخ ناامنی را نچشیم. این مادرانه فرصتی برای مرور تلاش همۀ مادران این سرزمین در تربیت نسل بالندۀ مدافعان غیرت و شهامت است.

برشی از کتاب:

دستش را که گرفتم یخ کرده بود، پاهایش می لرزید، رو به من گفت: عزیز نمی تونم راه برم، منو بغل می کنی؟

یک دستی فاطمه را بغل کردم و با دست دیگرم دوچرخه اش را گرفتم و راه افتادم، فاصله زیادی تا خانه نبود ولی آن چند دقیقه خیلی سخت گذشت، فاطمه محکم دستانش را دور گردن من انداخته بود و آرام اشک می ریخت و من مجبور بودم مثل همیشه نقش مادری را بازی کنم که قرار است سنگ صبور این خانواده باشد.

هر چه جلوتر می رفتیم فاطمه محکم تر مرا بغل می کرد، می دانستم آغوش پدر می خواهد، حال خودم هم تعریفی نداشت، غربت خودم و دختر شهید را حس می کردم و روزهای سختی که قرار است بعد از این داشته باشیم.

چاپ اول تا سوم این کتاب در قالب پیش فروش در کمتر از 10 روز به فروش رفته و هم اکنو چاپ چهارم در دست انتشار می باشد.

همچنین این کتاب در قالب «پویش مطالعاتی دلتکانی» با جوایز میلیونی، از امروز آغاز و علاقه مندان جهت تهیه کتاب می توانند از طریق سایت رسمی انتشارات(nashreshahidkazemi.ir)، سایت پوسش مطالعاتی(deltekani.ir) و یا ارسال نام کتاب به سامانه 3000141441  می توانند کتاب را با تخفیف تهیه کنند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha