پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد-امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: جامعه هدف قرارگاه ۴۰۰ هزار خانوار است که به‌طور میانگین یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در آیین توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی اهدایی نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، با اشاره به فعالیت قرارگاه «مواسات و کمک مؤمنانه» در خوزستان، برای کمک به نیازمندان اظهارداشت: جامعه هدف قرارگاه ۴۰۰ هزار خانوار است که به‌طور میانگین یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه هدف اصلی ما این است که به نحوی رزمایش را مدیریت کنیم تا همه نیازمندان از بسته‌های معیشتی بهره‌مند شوند، گفت: گفت: برای جلوگیری از موازی کاری، سامانه‌ای راه‌اندازی و شماره‌های ملی نیازمندان از مراکز گوناگون اعلام شده است.

وی با بیان اینکه بنا شد تا در مرحله اول رزمایش، ۲۵۰ هزار بسته معیشتی به جامعه هدف واگذار شد، افزود: چهارمین مرحله رزمایش تاکنون انجام شده است و آستان قدس رضوی با توجه به نقش‌آفرینی در سراسر کشور به‌ویژه در بحث محرومیت‌زدایی، در این مرحله‌ نیز یاری‌گر شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: ادعا نمی‌کنیم که می‌توانیم به همه نیازمندان و فقرا کمک کنیم، اما در حد احصا شده، تلاش بر آن بود تا موازی کاری در اهدای بسته‌های معیشتی صورت نگیرد و کرامت نیازمندان حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، تصریح کرد: در آمریکای داعیه‌دار تمدن، مشاهده می‌شود که مردمانش به گدایی افتادند و صف‌های طویل برای دریافت غذا تشکیل می‌شود اما در ایران اسلامی بدون این‌که از در خانه‌ای، فیلم گرفته شود؛ عزت و کرامت نیازمندان حفظ و بسته‌ها شبانه در میان آن‌ها توزیع می‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان این‌که در بخش‌های مختلفی به نیازمندان کمک خواهد شد، بیان داشت: بسته‌های غذایی بخشی از کمک‌های صورت گرفته بوده و إن‌شاءالله توزیع دیگر بسته‌های معیشتی نیز تا چند ماه آینده با کمک خیران و نهادهای نظام اسلامی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha