جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغ مجازی

حوزه/ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از فعالیت بیش از ۲۰۰ مبلغ بومی استان در ایام ماه مبارک رمضان و از طریق فضای مجازی خبر داد.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با بیان این که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) در فضای مجازی صورت گرفته است، گفت: در این راستا در استان لرستان بیش از ۲۰۰ مبلغ در بخش های  خواهران و برادران با راه اندازی کانال ها و شبکه های مجازی، برنامه های تبلیغی ماه مبارک رمضان را برای روزه داران لرستانی اجرا می کنند. 

وی با اشاره به نقش امام محوری در مساجد و اجرای برنامه ها در ایام بیماری کرونا، بیان داشت: مبلغان در برخی مساجد حضور دارند و برخی برنامه ها نیز همچون پخش اذان از بلندگوی مساجد و پاسخگویی به سوالات و شبهات انجام می شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: در روستاهای کم جمعیت نماز جماعت با حضور امام جماعت و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت همه نکات بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی، برگزاری برنامه های قرائت، ختم و تفسیر قرآن کریم، پاسخگویی به مسائل شرعی روزه داران، برگزاری مسابقات فرهنگی، راهکارهای اجرای سبک زندگی اسلامی، مسائل مربوط به حجاب و عفاف، اجرای طرح مواسات در راستای جمع آوری کمک های مؤمنانه برای نیازمندان و آسیب دیدگان مشاغل زیان دیده در پی شیوع ویروس کرونا و تهیه بسته های معیشتی از جمله مهمترین اقدامات انجام شده از سوی مبلغان در فضای مجازی و مساجد است.

 وی در پایان یادآور شد: مبلغان تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا در خدمات رسانی به مردم در صحنه هستند و رسالت تبلیغی و جهادی خود را در کنار سایر نیروهای بسیجی انجام خواهند داد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha