جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 901225
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
رزمایش

حوزه/ مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه با آماده‌سازی ۵ هزار بسته معیشتی جهت توزیع در میان ساکنین روستاهای شهرستان قروه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، همزمان با دیگر نقاط استان کردستان رزمایش عظیم کمک های مؤمنانه در شهرستان قروه و با حضور مسئولان شهرستانی در مرحله دوم آغاز شد.

براساس این گزارش، اولویت توزیع بسته‌های معیشتی و پک‌های بهداشتی در این دوره با توزیع در میان روستاییان همراه خواهد بود تا تمامی نیازمندان شهرستان بتوانند از این بسته ها بهره‌مند شوند.

در مرحله نخست این رزمایش نیز که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان صورت گرفته بود بالغ بر ۶ هزار بسته معیشتی و ۶ هزار پک بهداشتی در میان نیازمندان توزیع شده بود.

امام جمعه قروه در حاشیه این مراسم، گفت: در طول رزمایشی که در ماه مبارک رمضان براساس مطالبات مقام معظم رهبری و تحت عنوان رزمایش کمک های مؤمنانه برگزار شد مردم شهرستان قروه خوش درخشیدند و ما توانستیم در مرحله اول بالغ بر ۶ هزار بسته معیشتی و ۶ هزار پک بهداشتی را در میان نیازمندان و محرومان توزیع کنیم.

حجت الاسلام عابدین رستمی اظهار داشت: هم اکنون نیز در مرحله دوم این رزمایش قرار داریم که بالغ بر ۵ هزار بسته معیشتی آماده شده است که در میان نیازمندان و محرومان توزیع شود که ارزش ریالی این بسته ها به میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی بیان کرد: در کنار این موارد اقدامات دیگری نیز صورت گرفته است که از جمله آنها می توان به توزیع نذری هایی که مردم در بخش دامی و توزیع گوشت داشته اند، اشاره کرد.

به گفته حجت الاسلام رستمی، علاوه بر این وعده های غذایی از طریق پخت غذای نذری نیز در سطح شهرستان توزیع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha