سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه درمصلای بقیه الله الاعظم (عج) کاشان

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از توزیع ۳۱۰۰ بسته غذایی در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ پاسدار اکبری  امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت علی ابن ابیطالب(ع) مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه مواسات و همدلی شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این مرحله با هدف پوشش حمایتی از خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت و قشر آسیب‌پذیر که در مراحل قبلی رزمایش بسته های غذایی را دریافت نکرده اند انجام می شود، گفت: در این مرحله تعداد ۳۱۰۰ بسته غذایی جهت تحویل به کمیته امداد، اداره بهزیستی و هیئات مذهبی و مؤسسات خیریه برای حمایت از خانواده های تحت پوشش خود واگذار می‌گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه مهمترین بخش مرحله سوم رزمایش واگذاری ۲۰۰۰ بسته غذایی به صورت رایگان است که شامل ارزش تقریبی ۱۷۰ هزار تومان جهت تحویل به مؤسسات فرهنگی و خیریه شهرستان است، گفت: ۱۱۰۰ بسته دیگر نیز به صورت نیم‌بها و با قیمت ۱۲۵ هزار تومان شامل مرغ، گوشت، برنج، روغن و پنیر به مراکز فرهنگی و خیریه واگذار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله در مرحله چهارم رزمایش نیز ضمن شناسایی خانواده هایی که نسبت به پرداخت اجاره بها و مشکلات اقتصادی به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکلاتی شده اند در نظر است با کمک خیرین بخشی از نیاز آنها برطرف شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha