شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، با اشاره به اتحاد و یکدست بودن نمایندگان منتخب مردم خراسان شمالی در مجلس یازدهم، خطاب به آن‌ها گفت: انتظار می‌رود این مجلس متفاوت بوده و رویکرد جدیدی را در استان در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی رقم بزند.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به انتظارات مردم از نمایندگان منتخب در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از آن‌ها خواست تا به رسالت واقعی خود در حوزه تقنینی و نظارتی عمل کنند.

وی خطاب به منتخبان مجلس شورای اسلامی گفت: رأی‌دهندگان به شما دغدغه اقتصادی و فرهنگی دارند؛ از این‌ رو انتظار می‌رود این مجلس متفاوت بوده و رویکرد جدیدی را در استان رقم بزند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد با اشاره به انسجام منتخبان جدید در استان، اظهار کرد: این اتحاد و رویکرد بی‌سابقه است؛ زیرا تاکنون نمایندگان استان در مجلس این میزان یکدست نبوده‌اند.

حجت‌الاسلام آزموده ادامه داد: امید می‌رود این هماهنگی و یکدستی به مدد بیاید تا مأموریت خطیری که در گام دوم انقلاب در حیطه‌های مختلف به‌ویژه در بحث فرهنگ دارید را به‌ خوبی انجام داده و پس از چهار سال کارنامه قابل قبولی برای پیشکش به محضر حضرت ولی عصر(عج) داشته باشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha