جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پرچم همجنسگراها

حوزه/ دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق امروز یکشنبه پرچم همجنسگراها را برای اولین بار و به صورت رسمی در بغداد به اهتزاز در آورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق امروز یکشنبه پرچم همجنسگراها را برای اولین بار و به صورت رسمی در بغداد به اهتزاز در آورد.

صفحه رسمی توئیتر دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق در این زمینه اعلام کرد: امروز با مشارکت سفارت کانادا و سفارت بریتانیا در عراق، به نمایندگی های دیگر اتحادیه اروپا در جهان پیوستیم و پرچم رنگین کمان که نماد به عنوان نماد همجنسگراها را برای بزرگداشت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه همجنسگراها و تغییر جنسیت برافراشته کردیم تا بر حقوق همجنس گراها تاکید کرده باشیم.

گروه های مختلف مردم و فعالان فرهنگی عراق منتشر واکنش مسئولان دولت به این اقدام مغایر با قوانین دین اسلام و فرهنگ مردم عراق هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    3 3
    تا ام الفساد. منطقه که امریکاست در عراق باشه وضع همینه...
    • US ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      0 3
      مگه وضع چطوره...چیزی که خودت باهاش مخالفی رو بد جلوه نده و به نظر بقیه هم احترام بزار...هر کسی یه تمایلاتی داره و باید به اون تمایلات احترام گذاشت...از قدیم تو ذهن ما حک شده که حتما باید دو طرف جنس مخالف باشن الان دیگه مردم آگاه شدن و به هیچ عنوان اینطور چیزی نیست...تنها چیزی که مهمه اینه که ما آدما باید به تمایلاتمون احترام بزاریم...یعنی اگه یه زن و مرد با هم رابطه داشته باشن هیچ مشکلی نداره ولی اگه دو زن یا دو مرد رابطه داشته باشن حرامه؟کی گفته اصن...چه فرقی میکنه؟یکم فکر کنی میفهمی که هیچ فرقی نمیکنه