شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، گفت: خنثی‌سازی توطئه امپراطوری رسانه‌ای استکبار در تضعیف خدمات نظام اسلامی رسالت خطیر روابط عمومی‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: خنثی‌سازی توطئه امپراطوری رسانه‌ای استکبار در تضعیف خدمات نظام اسلامی رسالت خطیر روابط عمومی‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: روابط عمومی در حقیقت جایگاه بسیار مهمی است و به عبارت دیگر زبان گویای عملکرد هر سازمان و نهادی است که باید به خوبی تبیین بشود و عملکردها را انعکاس بدهد و زبان گویایی برای عملکرد مجموعه باشند که به برکت نظام مقدس اسلامی در سطح کلان کشور و استان دستگاه‌های اجرایی منشأ خدمات گسترده‌ای هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتظاراتی که از روابط عمومی می‌رود، ادامه داد: مردمی که ولی نعمتان نظام اسلامی هستند حق دارند از کم و کیف عملکرد دستگاه‌های اجرایی خبر داشته باشند و بدانند که در آن دستگاه ها چه می‌گذرد و فراهم کردن زمینه تحقق این امر بر عهده روابط عمومی هر مجموعه است.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان این که دشمنان در صدد کوچک نشان دادن خدمات نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: خنثی‌سازی توطئه‌های امپراطوری رسانه‌ای استکبار جهانی در تضعیف و کم جلوه دادن خدمات نظام اسلامی رسالت خطیر روابط عمومی‌ها را دو چندان می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: روابط عمومی باید به عنوان پل ارتباطی بین مردم مسئولین و دستگاه‌های اجرایی عمل کند و نسبت به انعکاس عملکردهای مجموعه و همچنین انتقال نظرات، پیشنهادات و انتقادات گروه‌های هدف، مخاطبین و عموم مردم به دستگاه‌های اجرایی نقش خود را ایفا کنند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا تأکید کرد: بیماری کرونا ضعف و ناتوانی جهان غرب را به خوبی نشان داد، به گونه‌ای که علیرغم در اختیار داشتن امپراطوری رسانه‌ای و این که با هیاهو و تبلیغات به خوی استعماری خود ادامه دادند، موفق به سرپوش گذاشتن به ناکارآمدی استکبار جهانی نشدند و همین امر مشکلات جامعه غرب را نشان داد و شاهد ذلت آنها بودیم.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: در نقطه مقابل، نظام اسلامی قرار داشت که علیرغم تحریم‌های ظالمانه همه جانبه و حتی تحریم‌های دارویی که با آن مواجه بود، مسئولین با همراهی مردم حماسه به یاد ماندنی خلق کردند و تا این لحظه اقدامات خوبی در مبارزه با این بیماری به عمل آمده است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تقدیر مجدد از مجموعه روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور و استان، اظهار کرد: انعکاس و انتشار رویدادها و اخبار حوزه دین و انقلاب اسلامی راهبرد مطلوب روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی است که انتظار می‌رود این رویه کما فی السابق حفظ و تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha