پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی

حوزه/عضو خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: یوم‌الله قدس، روز جهان اسلام است و باید در این روز اوج انزجار و بیزاری خودمان از رژیم اسرائیل را اعلام کنیم.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این‌که آزادی فلسطین یکی از اهدافی بود که امام خمینی(ره) تأکید فراوانی بر روی آن داشتند، اظهار داشت: نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از ابتکارات امام خمینی(ره) بود که با بصیرت افزایی ایشان بسیاری از کشورهای دنیا بیدار شدند.

وی ادامه داد: این روز، روز جهان اسلام است و این مسئله یکی از مسائلی است که امیرالمؤمنین(ع) در وصیت‌نامه خودشان که در نهج‌البلاغه آمده است که فرمودند: حسن جان، حسین جان، برای ظالم دشمن باشید و برای مظلوم کمک‌کار باشید.

آیت‌الله موسوی اصفهانی بیان داشت: ما باید از مظلوم حمایت کنیم و حمایت مسلمین در برابر صهیونیست‌ها که به فرموده امام خمینی(ره) غده سرطانی هستند باید با تنفر، بیزاری و انزجار همراه باشد.

وی ادامه داد: درواقع تبلور این انزجار در روز قدس است که باید نشان دهیم از این رژیم بیزاریم و بر نابودی آن تأکید داریم.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی نیز چند سال قبل فرمودند که تا 25 سال آینده اثری از اسرائیل نخواهد ماند و ما با این پیش‌بینی رهبر انقلاب امیدواریم که زودتر از این مدت با اتحاد مسلمانان شکست این رژیم و نابودی آن را شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha