پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زنان مسلمان در آلبرتا به بانک غذا کمک مالی ارائه دادند.

حوزه/ جمعیت زنان مسلمان در ایردری کانادا با اهدای کمک مالی ۱ هزار دلاری به بانک غذا در شهرشان کمک رسانی کردند. زنان مسلمان در دیگر فعالیت ها از جمله ساخت ماسک برای بیمارستان نیز شرکت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از discoverairdrie، انجمن زنان مسلمان در شهر ایردری در استان آلبرتای کانادا کمک مالی سخاوتمندانه به بانک غذا انجام دادند.

با آغاز شیوع ویروس کرونا بانک غذای ایردری زمان دشواری را سپری می کند و جمعی از زنان سخاوتمند مسلمان با کمک هایشان سعی داشتند این مشکل را کمتر سازند و روز پنجشنبه ۱۴ می، لری مکریچی مدیر اجرایی بانک غذا چک کمک ۱ هزار دلاری سازمان داوطلبان زنان مسلمان را دریافت کرد.

 این برنامه یکی از فعالیت های ماه مبارک رمضان، مقدس ترین ماه مسلمانان بود.

درحالی که امسال شیوع ویروس سبب شد تا بسیاری از مسلمانان از حضور در مساجد در ایام رمضان محروم بمانند اما آن ها بیکار ننشسته و بسیاری از این  فرصت برای جمع آوری کمک برای مردم آسیب پذیر و نیازمند، بیمارستان ها و بانک های غذایی استفاده کردند.

محدودیت ها همچنین جمع آوری کمک های غذایی در جامعه برای زنان مسلمان را نیز غیرممکن ساختهاست و به همین دلیل نیز به گفته سیرا خان، دبیر انجام آن ها تصمیم گرفتند به کمک مالی روی بیاورند.

خان با بیان اینکه ۱۰۰ زن و ۱۵۰ مرد و کودک در سازمان شان حضور دارند، و «ترویج صلح، و عشق به همه» را شعار این گروه دانست.

 به گفته خان جمعیت زنان مسلمان فعالیت های متنوعی داشته و تهیه ماسک برای بیمارستان ها و مراکز درمانی تنها بخشی از این فعالیت های خیریه اسلامی محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha