شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبریز

حوزه / ثبت نام مرکز تخصصی علامه امینی(ره) از ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و طلاب می توانند با مراجعه به سایت paziresh.ismc.ir برای شرکت در آزمون ورودی این مرکز ثبت نام کنند.

حجت الاسلام احمد ذاکری، معاون آموزش مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز با اشاره به ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۳۹۹ از میان فارغ التحصیلان سطح یک و دو حوزه های علمیه جهت تحصیل در این مرکز تخصصی، اظهار داشت: مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز از طریق پذیرش متمرکز رشته‌های تخصصی سطح ۲ و سطح ۳ برادران از بین طلاب علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تخصصی کلام اسلامی، کلام مقارن و شیعه شناسی بعد از شرکت و موفقیت در  مصاحبه، پذیرش خواهد کرد.

معاون آموزش مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز با بیان این که پذیرش در سه رشته کلام اسلامی در سطح دو و کلام مقارن و شیعه شناسی در سطح سه خواهد بود، ابراز داشت: ثبت نام اینترنتی از ۱۳ اردیبهشت آغاز شده است و طلاب می توانند با مراجعه به سایت paziresh.ismc.ir ثبت نام کنند.

حجت الاسلام ذاکری با اشاره به شرایط پذیرش در سطح ۲ مرکز تخصصی، ابراز داشت: ارائه گواهی اتمام یا اشتغال به پایه ۶، کسب شرایط لازم در مصاحبه عمومی و تخصصی و تحقیق از جمله شرایط پذیرش در سطح ۲ است، همچنین طلاب با ارائه گواهی اتمام و یا اشتغال به تحصیل در پایه ۹ و با کسب شرایط لازم در مصاحبه  عمومی و تخصصی در سطح ۳ پذیرش خواهند شد.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان مشغول به تحصیل در یک استان در صورتی می توانند در واحد آموزشی تخصصی استان دیگر شرکت کرده و ادامه تحصیل دهند که قبل از نام نویسی در واحد آموزشی، نسبت به انتقال پرونده تحصیلی خود به استان مقصد و ارائه گواهی تأیید انتقال به مرکز مدیریت استان مقصد اقدام کرده باشند.

معاون آموزش مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز با اشاره به مزایای تحصیل در این مرکز تخصصی برای طلاب، تصریح کرد: اعطای دانشنامه رسمی سطح ۲ و ۳ حوزه علمیه، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و بهره گیری از امکانات پژوهشی و تخصصی مرکز از جمله مزایای تحصیل در این مرکز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha