پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 901382
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
ارتقایی

حوزه / معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان، در جلسه مقدماتی تشکیل قرارگاه فضای مجازی طلاب، گفت: هدف ما هدایت گری در حوزه فضای مجازی است نه تصدی گری.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی، معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان، ظهر امروز در جلسه مقدماتی تشکیل قرارگاه فضای مجازی طلاب اظهار داشت: پس از تاکید نماینده ولی فقیه در استان بر ساماندهی فعالیت‌های فضای مجازی در استان، بر آن شدیم تا با تشکیل قرارگاهی متشکل از طلاب فعال در فضای مجازی به این موضوع جامعه عمل بپوشانیم.

وی افزود: در گذشته طلاب به صورت جزیره‌ای و مستقل مشغول فعالیت بودند و لذا به منظور ساماندهی مبلغان و طلاب در فضایمجازی، این قرارگاه زیر نظر شورای تبلیغ استان شروع به کار خواهد کرد.

حجت الاسلام ارتقایی به تشریح اهداف تشکیل قرارگاه  فضای مجازی پرداخت و گفت: در این قرارگاه مقرر شده است با شناسایی طلاب مستعد آموزش‌های لازم به آنها ارائه شود تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم، چرا که هدف ما هدایت گری در این حوزه است نه تصدی گری.

وی با بیان اینکه در راستای تشکیل پر قدرت‌تر این قرارگاه از تجربیات نهادهای نظارتی نیز استفاده خواهیم کرد، یادآور شد: طلاب با استعداد بسیاری در فضای مجازی وجود دارند که می‌توان با استفاده از ظرفیت آنها، تحت قرارگاه، اقدامات موثری را انجام دهیم.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام ناصر طاهری از اعضا قرارگاه فضای مجازی با اشاره به رصد طلاب فعال و موفق در فضای مجازی توسط قرارگاه، بیان کرد: نه تنها در بحث شبهات، بلکه در موضوعات مختلف، اساتید و طلاب موفقی را داریم که در این قرارگاه از ظرفیت و توان آنها استفاده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی و انسجام بین نیروها و مبلغان استان، بیان کرد: توزیع محتواهای تولید شده توسط طلاب و نیروهای قرارگاه در فضای مجازی و رسیدن آن به دست جامعه هدفف از مهم ترین وظایف این شورا است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه از وجود طلاب فعال و توانمندی در حوزه تولید محتوا و ساخت پویانمایی و کلیپ‌های کوتاه بهره مند هستیم، یادآور شد: گاهی اوقات محتوا به صورت متن است که باید تبدیل به یک کلیپ کوتاه شود تا بتواند اثر خوبی در ذهن بیننده ایجاد کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha