جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 901416
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
حمله اراذل و اوباش به جهادگران دزفولی

حوزه/ شامگاه یکشنبه، ٣ نفر از اراذل و اوباش در دزفول به جوانانی که به‌صورت خودجوش مشغول ضدعفونی معابر منطقه مهرشهر بودند، حمله کرده و آن‌ها را از ناحیه دست و پا مجروح می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، شامگاه یکشنبه، ٣ نفر از اراذل و اوباش در دزفول به جوانانی که به‌صورت خودجوش مشغول ضدعفونی معابر منطقه مهرشهر بودند، حمله کرده و آن‌ها را از ناحیه دست و پا مجروح می‌کنند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد، که جوانان هیئتی، نیمه‌شب پس از انجام ضدعفونی اماکن و معابر شهر، راهی منازل خود بودند که ۳ نفر از اوباش، دریکی از معابر با آن‌ها برخورد کرده و آن‌ها را با صلاح سرد مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

اما قصه این ماجرا از آنجا اندوهگین می‌شود که متأسفانه وقتی مأمور نیروی انتظامی برای تنظیم صورت جلسه در محل حاضر می‌شوند، به‌جای حمایت از مضروبین، جهادگران را مورد عتاب و خطاب قرار داده که در این ساعت چرا بیرون از منزل بودید!.

قطعاً این قبیل برخوردها از ناحیه نیروهای خدوم انتظامی جایز نیست و حداقل انتظاری که از آن‌ها می‌رود، تأمین امنیت جهادگرانی است که بدون هیچ چشمداشتی شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، البته نمی توان برخورد نسنجیده یک مأمور را به همه سبزپوشان امنیت آفرین تعمیم داد.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    1 0
    متاسفانه نیروی انتظامی ضعیف عمل می کند .
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    2 0
    کوتاهی نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش ، آنها را جری و پر رو کرده است .