جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیرعامل مخابرات یزد

حوزه/مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که در حوزه تأمین اینترنت وجود داشت، سعی کردیم به دلیل افزایش تعداد درخواست اینترنت، ظرفیت کاری خود را افزایش دهیم و به همه درخواست‌ها پاسخ دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، محمدرضا زارع ده‌آبادی در دیدار مدیران مخابرات یزد با آیت‌الله ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد که به مناسبت هفته ارتباطات برگزار شد اظهار کرد: عمده بحث فعالیت شرکت مخابرات ایجاد زیرساخت ارتباطات جامعه است.

وی با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از خدمات از طریق زیرساخت‌های ارتباطی مخابرات انجام می‌شود تصریح کرد: در اوضاع و احوال شیوع کرونا، بستر خوب فراهم شده ارتباطی سبب شد که مردم بتوانند در خانه‌های خود بمانند و از این بستر برای انجام امورات خود استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد با اشاره به برگزاری آموزش‌های مجازی دانشجویان و دانش‌آموزان و دورکاری کارمندان در این ایام گفت: سعی داشتیم به عنوان محافظان ارتباط، زمینه تسهیل در خانه ماندن مردم را فراهم کنیم.

زارع ده‌آبادی خاطرنشان کرد: در این ایام به صورت لحظه‌ای تعداد بسیار زیادی بر استفاده کنندگان اینترنت افزوده شد و پهنای باند مورد نیاز آنها هم به دلیل فعالیت در بستر اینترنت افزایش یافت و حفظ این روند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌هایی که در حوزه تأمین اینترنت وجود داشت، سعی کردیم به دلیل افزایش تعداد درخواست اینترنت، ظرفیت کاری خود را افزایش دهیم و به همه درخواست‌ها پاسخ دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد با بیان اینکه تمام درخواست‌ها با کمترین حد ممکن زمانی پاسخ داده شد افزود: وسعت استان یزد حدود 74 هزار و 500 کیلومتر مربع است و جمعیت این استان هم حدود یک میلیون و 200 هزار نفر است و ما برای 5 سال آینده که ضریب رشد در نظر گرفته می‌شود، باید آماده پاسخگویی باشیم.

زارع ده‌آبادی با بیان اینکه یزد به لحاظ مساحت رتبه هشتم و به لحاظ جمعیت رتبه 24 کشور را دارد گفت: ما به ازای هر کیلومترمربع 15 و نیم نفر جمعیت داریم و خدمات دهی به این جمعیت پراکنده نسبت به دیگر استان‌هایی که پراکندگی جمعیت پایین‌تری دارند سخت‌تر است.
وی ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان یزد را 43 و هفت دهم درصد دانست و ادامه داد: ضریب نفوذ استان یزد در این حوزه در حالی است که میانگین کشوری 35 است و رتبه استان یزد رتبه‌ای بسیار خوب است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد افزود: در بحث تلفن همراه هم در حال حاضر یک میلیون و 600 هزار خط داریم که حدود یک میلیون و 300 هزار خط آن اعتباری و حدود 300 هزار خط تلفن همراه استان یزد هم خطوط دائمی هستند.

زارع ده‌آبادی، ضریب نفوذ تلفن همراه استان یزد را 130 به ازای هر 100 نفر دانست و گفت: در این حوزه هم جایگاه استان به نسبت کشوری بالاتر است به گونه‌ای که ضریب نفوذ خطوط تلفن همراه کشور 105 درصد است. 

وی، ضریب نفوذ اینترنت خانگی مخابرات یزد به ازای هر 100 خانوار را 25 و هشت دانست و گفت: در این زمینه هم میانگین کشوری 20 است و یزد در جایگاه‌های دوم تا سوم کشور قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات یزد از تحت پوشش همراه قرارگرفتن نزدیک به 100 درصد جاده های اصلی استان یزد خبر داد و افزود: در حوزه ریلی هم 643 کیلومتر از ریل‌های استان تحت پوشش قرار گرفته که نزدیک به 70 درصد آن را شامل می‌شود.
انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    کرونا در حالی که از لحاظ مشکلات و خسارات مالی و جانی برای تعدادی از همو طنان عزیزمان هر انسان فهیمی را متأثر کرد، درعین حال برکاتی را همرا داشت از آن جمله موجب شد که کثیری از مردم اعم از بزرگ و کوچک متوجه ادعای پوچ و واهی برخی دکاندارانی که به تبلیغ و ترویج عرفان حلقه و انرژی درمانی و چاکرا بازی می پرداختند را زیر علامت سؤال ببردکه پس کو این کرامت های شفا بخشی آنان که این خرافا ت را گاهی با نام علم و گاهی نیز با چسباندن آنها به اسلام بخورد بعضی از افراد بی اطلاع میدادند ، پس کو شفا یافتگان از کرونا با در مانگری ، انرژی درمانگران و حلقه بازان؟ که دانسته یا نا دانسته موجبات گسیختگی اتٌحاد در میان متدین شده وقند در دل دشمنان دین آب میکردند،و بجای آن که جوانان را به فرا گیری علوم و فنون تشویق کنند ، بسوی روش های مرتاضان هندی و انگل شدن می راندند. کرونا چرا بذر عرفان کذب، در آوردی از دست افراد حزب؟ . ز ترست انرژی نهانی شده ، تمرٌد ز حزبش جهانی شده . . نه عرفان کاذب بجا مانده است، نه در مانگران را کسی خوانده است. فروشگاه حلقه شده ورشکست، توان فریبش برفته ز دست . انرژی عجب از تو ای بی وفا ، بدر مانگرانت نمودی جفا
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار) IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    اسلام عزیز همواره پیش رفته است زیر ا که مبتنی بر نورانی ترین و مبرهن ترین کلام استوار بوده است . در اسلام هر سخنی شنیده شده و از آن میان احسن آنها پذیرفته میشود . اگر مطلبی در یکی از وب سایت های وزین مطرح شود ، چنانچه مسئولین محترم آن بنا بر مصلحت که مبادا خدای نا کر ده مخرٌِب باشد منتشر نفرمایند ، کاری عاقلانه است البتٌه بشرط آنکه اطمینان حاصل شود که همان مطبب در سایت های خوب دیگر نیز منتشر نشده باشد . زیر ا بیشتر کاربران به سایت های دیگر نیز رجوع میکنند ، چه بسا مطلبی که در یکی منتشر نشده ، در دیگری انتشار می یابد . چس به نظر می رسد در صورتیکه در جای دیگری انتشار یافته باشد ، در همان وب سایت خوبی هم که بنا به مصلحت از نشرش خود داری شده است ، انتشار یافته و جواب مدلل و متقن به آن داده شود تا برای کاربران ، ایرادی و ابهامی باقی نماند ، یعنی حذف هر مطلبی افاده ی خیر نمیکند . پاسخ صحیح به آن البته در صورتی که به عنوان دین یا علم مطرح شده است ، میتواند مشکل گشا باشد . خصوصاَش از بزر گواران حوزوی دامت تأییداتهم این انتظار بیشتر می رود که سکٌانداران علم و معرفت و مرٌَبیان مردم بمعنی الصٌَحیح همان عزیزانند .
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار) IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    با تشکر از محبتی که عزیزان این وب سایت شریف نسبت به این بنده ی حقیر مبذول داشته اند استدعا دارم در متن فوق کلمه ی «متدیٌِنین » را که سهواََ «متدیٌِن »نوشته ام امر به اصلاح بفرمائید. متشکرم . و اکنون از انرژی می پرسیم چرا در مانگرانش را در این برهه از زمان که مردم بشدٌَت نیازمند در مانند از سر خود وا کرده است؟ «نه ای = نئی = نیستی » انرژی کجا رفته درمانگرت؟ چرا کرده ای باز وی از سَرَت؟ تو قادر به درمان نه ای یا که او، نبرده ز درمان درد هیچ بو؟ اگر قادر است او به درمان درد، کدامین کرونائی درمان کرد؟