سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مساجد مناطق شهری و روستایی استان ایلام فاقد روحانی هستند با هماهنگی صورت گرفته با معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، تعداد مبلغان هجرت بلندمدت استان افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه ایلام، در جلسه شورای معاونان حوزه استان، بر ضرورت حمایت از پژوهشگران جوان استان تأکید کرد.

وی در ابتدای جلسه با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: باید از توشه معنوی ذخیره شده این ماه در بقیه ماه ها نیز استفاده کنیم و ان شاءالله خداوند ما را از مرحومین این ماه عزیز قرار بدارد نه از محرومین.

مدیر حوزه علمیه ایلام افزود: با توجه به شرایط کنونی، امکان برگزاری اختتامیه دومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) وجود ندارد، لکن در نظر داریم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، از زحمات این عزیزان تجلیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به افزایش سطح کمی و کیفی مقالات پژوهشی طلاب، افزود: در مجموع بررسی آثار، 12 مقاله از میان آثار ارسالی طلاب خواهر و برادر استان برگزیده شده اند که از پژوهشگران برتر استان در آینده نزدیک تقدیر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از مساجد و مناطق شهری و روستایی استان ایلام فاقد روحانی هستند با هماهنگی صورت گرفته با معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، تعداد مبلغان هجرت بلندمدت استان افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha