پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رفیعی

حوزه/ حجت الاسلام رفیعی از فعالیت ۴۰۰۰ روحانی مستقر در روستاها با عنوان طرح امام روستا و ۴۰۰ روحانی در حاشیه شهرهای بزرگ با عنوان طرح امامان پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مسئول قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: طرح تحول اجتماعی از طرح‌های مورد اهمیت سازمان تبلیغات اسلامی است که با همکاری و هماهنگی نیروهای ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور محقق می‌شود.

وی افزود: بعد از اجرای طرح‌های عملیاتی، آموزشی توجیهی شهید قاسمی، شهید خرسند و شهید اندرزگو، طرح هم‌اندیشی «شهید ذوالفقاری» را در بهمن‌ماه سال گذشته با حضور ۴۰۰ نفر از رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور و معاونین فرهنگی ادارات کل ۳۱ استان توسط قرارگاه تحول اجتماعی برگزار شد.

حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور سازمان تبلیغات اسلامی به‌طور جدی و با تمام توان طبق رصدهای انجام‌شده برای رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها برنامه‌های متعددی اجرا و عملیات مختلفی تعریف کرده است بیان داشت: نشست هم‌اندیشی «شهید ذوالفقاری» برای اولین بار در سازمان تبلیغات اسلامی اجر شد و در این نشست تمام مدیران تبلیغات اسلامی در یک نشست هم‌اندیشی حضور پیدا کردند و به تبادل‌نظر پرداختند.

وی اعلام کرد: اکنون بعد از گذشت بیش از ۴ ماه از نشست هم‌اندیشی «شهید ذوالفقاری» به‌منظور اطلاع از دستاوردهای آن نشست؛ تبادل‌نظر و گفتگو با معاونین ادارات کل و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های کشور؛ طرح عملیاتی طلبه جهادی حاج احمد خسروی در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است که در این طرح؛ جلسات هم‌اندیشی با تمام امامان محله و امامان پایگاه‌های اجتماعی پیرامون طرح تحول اجتماعی برگزار می‌شود.

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰۰۰ روحانی مستقر در روستاها با عنوان طرح امام روستا، ۴۰۰ روحانی در حاشیه شهرهای بزرگ با عنوان طرح امامان پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی و ۱۰۰۰ روحانی در محله‌های شهری با عنوان طرح امام محله فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: به‌منظور ارتباط مستمر مسئولان ستادی با مسئولان و کارشناسان در صف و اجرای طرح طلبه جهادی حاج احمد خسروی؛ سلسله نشست‌هایی با حضور مسئولان مناطق ده‌گانه در کشور اجرا می‌شود؛ به‌طوری که مسئول هر منطقه، سه استان را تحت پوشش دارد و با حضور در مراکز استان‌ها با مدیرکل؛ معاون، کارشناس مربوطه، رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها گفتگو و هم‌اندیشی خواهند داشت.

حجت الاسلام رفیعی ابراز کرد: یکی از اهداف اجرای این طرح، توانمندسازی و همراه سازی مدیران در سطوح مختلف با طرح تحول اجتماعی است؛ این طرح هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود تا نیمه شوال به کار خود خاتمه دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طرح عملیاتی طلبه جهادی حاج احمد خسروی، فعالیت ۱۰۰۰ امام محله، ۴۰۰ امام پایگاه‌های اجتماعی، ۴۰۰ مدیر اداره شهرستان و عملکرد ۳۰ استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha