چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 901512
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
شهر الله

حوزه/ مدیر تبلیغ حوزه علمیه خراسان گفت: دوره آموزش مجازی «شهر الله» به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان از دهم ماه مبارک رمضان آغاز شده که با استقبال خوب طلاب برادر و خواهر مواجه گردیده است.

حجت الاسلام جلال منتظری در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اشاره به این خبر گفت: دوره مجازی «شهر الله» با حضور بیش از ۷۰۰ طلبه برادر و خواهر از دهم ماه مبارک رمضان در ۱۹۰ جلسه آموزشی از طریق سامانه آموزش مجازی سایت حوزه خراسان (LMS) در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه امکان شرکت در دوره در طول سال امکان پذیر است، گفت: آزمون دوره ها هر ۳ ماه یک بار برگزار و مدرک اعطا می شود که زمان و نحوه  شرکت در آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به اینکه معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در راستای وظایف خود برنامه های متنوعی برای ارتقای امر تبلیغ و توانمندسازی بیشتر مبلغان دارد که علاقه مندان می توانند از این فعالیت ها در جهت انجام رسالت حوزوی خویش استفاده کنند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر به کانال ایتای این معاونت به نشانی https://eitaa.com/joinchat/۴۰۸۹۷۰۸۵۷۷C۷۸۹eb۱fada مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha