پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فروشندگان مسلمان در هند در اسلام هراسی ناشی از کرونا مواجه هستند

حوزه/ جمعی از اسلام هراسان در شیموگای هندوستان، مسلمانان را به خاطر شیوع ویروس کرونا متهم دانسته و فروشندگان میوه و سبزیجات در جامعه اسلامی را هدف قرار داده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از newindianexpress، جمعی از اسلام هراسان هندو در شهر شیموگا واقع در ایالت کارناتاکا در هندوستان، که مسلمانان را به خاطر شیوع ویروس کرونا متهم می شمارند، اعضای جامعه اسلامی را هدف قرار داده و فروشندگان مسلمان را تحریم کرده اند.

این گروه مدعی هستند که مسلمانان عامل اصلی شیوع کرونا هستند و به همین سبب نیز فروشندگان سبزیجات و میوه مسلمان را تحریم کرده اند و از آن ها خرید انجام نمی دهند که این مسئله تاثیر زیادی بر تجارت آن ها گذاشته است.

شهراج مزید صدیقی یکی از اعضای جامعه فروشندگان مسلمان در شیموگا در این باره گفت: اخیرا نه نفر از شرکت کنندگان در همایش جماعت تبلیغی از احمدآباد به اینجا آمدند که به خا طر نگرانی از ابتلای آن ها به ویروس کرونا به سرعت قرنطینه شدند.

وی با بیان اینکه بسیاری در شبکه های اجتماعی مسلمانان را هدف قرار داده و متهم به ترویج کرونا می کنند گفت: آن ها در تلاش اند نفرت و تفرقه را در جامعه گسترش دهند. و حتی برخی نمایندگان منتخب منطقه نیز اظهارات نادرستی داشته اند.

صدیقی از اعضای جامعه در منطقه خواسته در ایام ماه مبارک رمضان از خرید البسه خودداری کنند زیرا اکثر پوشاک از مناطقی چون سورات، راجستان و ماهاراشترا که به عنوان کانون های کرونا شناخته شده اند آورده می شوند و این کار خطر شیوع را بالا برده و به عنوان حربه دیگری به دست اسلام هراسان برای انتقاد از جامعه اسلامی تبدیل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha