پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رضوانی

 حوزه/ امام جمعه بویین زهرا در جمع ائمه جماعت این شهر گفت: با یک اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی، شکوه و عظمتی در ایران ایجاد شد و همدلی مؤمنانه مردم، جهان را به شگفتی وا داشت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در نشستی با جمعی از ائمه جماعات مساجد بویین زهرا، در مسجد جامع این شهر ضمن بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند «کسانی که هزینه برای مومنان واسلام صرف می کنند دارای اجر هستند اما کسانی که به مردم خیر می رسانندپاداش چند برابر دریافت می کنند»، گفت: یکی از مسائلی که در جریان شیوع ویروس کرونا نمود داشت ظرفیت اطاعت پذیری مردم از ولایت فقیه است که در این رزمایش ها خود را نشان داد.

امام جمعه بویین زهرا  با بیان اینکه توزیع سبد غذایی و معیشتی بین نیازمندان جامعه باعث تسکین دردهای به وجود آمده از ویروس کرونا شده است، عنوان کرد: اقشار مختلف مردم  و خیرین در انجام این امر خیر و کمک مؤمنانه تأثیرگذار بود بودند.

وی ادامه داد: این اقدامات درس ها و آموزه هایی از ارزش های الهی به ویژه شیعه برای جهانیان است که بسیار غنی و دارای درس هایی است که در آن ایثار احسان و انفاق وجود دارد.

حجت الاسلام رضوانی با اشاره به فرا رسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و «روز قدس»،   بیان کرد: به دلیل شیوع این کرونا در کشور مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود ولی عدم برگزاری مراسم روز قدس به این دلیل نیستکه مردم ایران مسئله قدس و فلسطین را فراموش کنند.

وی ادامه داد: هدف کلی دنیای استکبار حاکمیت بر جهان اسلام است و روز قدس روز مقابله با اهداف شوم دشمن و نماد وحدت است و امام خمینی (ره) این روز را روز قدس را نامگذاری کردند تا همه مسلمانان وحدت کلمه پیدا کنند و دشمنان را از سد راه خود بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha