چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معصومه‌سادات صادقی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) تهران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) تهران از فعالیت جهادی اساتید، طلاب، دانش آموختگان و کادر اداری این مدرسه در ایام مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزای حوزه از تهران، معصومه‌سادات صادقی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) تهران از فعالیت جهادی اساتید، طلاب، دانش آموختگان و کادر اداری این مدرسه علمیه در ایام مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و گفت: با شیوع ویروس کرونا جهادگران این مدرسه تمام وقت مشغول فعالیت در راستای مبارزه با این ویروس منحوس هستند.

وی ضمن تشریح این فعالیت‌ها، اظهار کرد: فعالیت این جهادگران با بسته بندی ۵۰ هزار بسته تبرکی آستان قدس رضوی برای اهدا و تقدیر از مدافعان سلامت سراسر کشور آغاز شد و در ادامه خواهران به تولید و بسته بندی ماسک مشغول شدند.

قائم مقام مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران ادامه داد: در مدرسه علمیه الزهرا(س) تهران حدود ۹۰ هزار ماسک بسته بندی و تولید شده است که خواهران عمدتا یا در کارگاه دوخت در این مدرسه مشغول فعالیت هستند و یا در منازل خود اقدام به دوخت ماسک و تحویل آن به مدرسه جهت بسته بندی و ضدعفونی می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) با بیان اینکه سلامت مردم در این ایام، جزء اولویت های مهم است، گفت: همواره تلاش ما در تولید این ماسک ها بر رعایت موازین بهداشتی بوده، لذا بعد از دوخت و بسته بندی، ماسک ها به سازمان انرژی اتمی ارسال می شود تا در آنجا ضدعفونی نهایی صورت گیرد.

صادقی ضمن اشاره به این حجم از ماسک تولید شده، افزود: این اقدام با این حجم گسترده، یکی از فعالیت‌های رزمایش کمک و همدلی مؤمنانه است که با همکاری گروه های جهادی خادم الرضا(ع) و حلما، شکل گرفته که در نهایت، ماسک‌های تولید شده به صورت رایگان بین نیازمندان و محرومان توزیع شده است.

وی با بیان سایر فعالیت های جهادی این مدرسه، اظهار داشت: براساس نیاز امروز جامعه و مشکلات احتمالی ناشی از بیماری کرونا؛ این مدرسه علمیه تصمیم به برگزاری آموزش مجازی پیرامون پیشگیری و درمان اختلالات رفتاری در این ایام کرد.

قائم مقام مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران با اشاره به این آموزش مجازی، گفت: این دوره آموزشی ویژه خواهران است که با همکاری مؤسسه فضای مجازی سراج و با تدریس دکتر سعید عزیزی برگزار می شود. این آموزش به صورت برخط و طی چهار جلسه از ۲۹ اردیبهشت ماه آغاز و در روزهای دوشنبه از ساعت 17 تا 18 برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت جهادی این مدرسه متوقف نشده و جهادگران همچنان در عرصه های مختلف مشغول فعالیت جهادی در مقابله با این ویروس منحوس هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha