شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: به لحاظ هزینه‌هایی که در تصفیه آب وجود دارد و از آنجایی که پرداختی‌های مردم نیز تنها یک پنجم مبلغ اصلی است، بنابراین مردم عزیز باید مراقب میزان مصارف آب باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز با حضور در سد اکباتان، از روند تصفیه آب و شرایط موجود بازدید کرد.
وی در این بازدید اظهار کرد: با بارش‌هایی که در دو سال اخیر داشته‌ایم، به لطف خدا سدهای موجود دارای شرایط خوب و ظرفیت مناسبی هستند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه با وجود بارش‌های اخیر باید در نحوه مصرف مراقبت کنیم، مطرح کرد: به لحاظ هزینه‌هایی برای تصفیه آب وجود دارد و از آنجایی که پرداختی‌های مردم نیز تنها یک پنجم مبلغ اصلی است، بنابراین مردم عزیز باید مراقب میزان مصارف خود در حوزه آب باشند.

وی با تاکید بر لزوم مقابله با اسراف و صرفه جویی صحیح، عنوان کرد: در دین اسلام بر این نکته تأکید شده است که مصرف باید مدبرانه و عاقلانه مدیریت شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه میزان مصرف آب در استان فراتر از میانگین کشوری است، گفت: در کنار هزینه‌هایی که برای تصفیه آب وجود دارد، هزینه‌ها و زحمات بسیاری نیز برای نگهداری و تعمیرات این مجموعه بزرگ وجود دارد که آن را هم باید به مبالغ دیگر اضافه کرد.
وی تصریح کرد: مصرف بیهوده در حقیقت هدر دادن مال است و لذا جامعه ما باید این مطلب را به عنوان شعاری همیشگی در مقابل خود داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha