سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اسلام دات کام

حوزه/ برنامه اسلام دات کام (Islampuntocom) شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی در این قسمت به بررسی موضوع توبه در ادیان اسلام و مسیحیت می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «اسلام دات کام» که در هر قسمت به موضوعات اساسی دین اسلام می پردازد، این بار موضوع توبه را از  منظر اسلام و همین‌طور در دین مسیحیت مورد بررسی قرار می دهد.

به طور کل، تمام ادیان تعاریف خاص خود را برای حقیقت و باطل ارائه می دهند. نجات در این مذاهب زمانی اتفاق می افتد که انسان از طریق مسیر درست و مستقیم به مقصد صحیح خود برسد. در مقابل، کسی که فریب و انحراف را انتخاب می کند، نجات را ترک می کند که بیشتر ادیان راه توبه را برای بازگشت چنین افرادی باز گذاشته‌اند.

توبه نعمت خداوند است و اگر به هر طریقی مسیر پربار توبه بر روی بندگان بسته شود، اساساً انسان به سعادت و رستگاری نخواهد رسید. با این حال ، تفاوت کلی بین توبه و درخواست بخشش در اسلام و مسیحیت در همین وجود دارد که در این برنامه سعی می شود تا این موضوع برای مخاطبان تبیین شود.

«اسلام دات کام» به تهیه کنندگی روح ا... محقق و با اجرای سهیل اسعد چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه هیسپان‎تی‎وی پخش می شود و پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ و جمعه ساعات ۰۴:۳۰، ۱۰:۳۰ بازپخش خواهد شد.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha