پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
به مناسبت عید فطر: رژه اتومبیل ها در اورلاندو

حوزه/ این نخستین باری است که میلیون ها مسلمان در سرتاسر جهان به خاطر بحران کرونا مجبورند نماز عید را در منازل اقامه کرده و مسلمانان اورلاندو در آمریکا مشتاق هستند که با وجود مشکلات، عید فطر را به روز خاصی تبدیل سازند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، درحالی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از مسلمانان در سرتاسر دنیا به ویژه ایالات متحده آمریکا نمی توانند برای روز عید از منازل شان خارج شده و در جشن ها و مراسم عید سعید فطر شرکت کنند، جامعه اسلامی اورلاندو واقع در ایالت فلوریدای آمریکا، دست به ابتکار جدیدی زده و مسابقه تزئین و دکوراسیون خودرو را ویژه عید فطر گذاشته است.

این نخستین باری است که میلیون ها مسلمان در سرتاسر جهان به خاطر بحران کرونا نماز عید را در منازل شان اقامه می کنند و مسلمانان اورلاندو مشتاق هستند که با وجود مشکلات، روز خاصی را داشته باشند.

صفحه فیس بوک عید اورلاندو اعلام کرد که آن ها در طول رژه اتومبیل ها که قرار است در روز عید فطر برگزار ردد، میزبان مسابقه تزئین اتومبیل خواهند بود. به گفته این صفحه، این یک «فعالیت جالب خانوادگی» می باشد برای کسانی که خودشان را برای «جشن های عید» آماده می سازند.

در شرایط مسابقه آمده است که همه باید خودشان را قبل از شنبه ۲۳ می آماده کرده و در مسابقه ثبت نام کنند. داوطلبان برای رای دادن از خودروهای تزین شده عکس گرفته و آن را در صفحه فیس بوک عید اورلاندو بارگذاری خواهند کرد. برندگان مقام اول و دوم و سوم چهارشنبه ۲۷ ماه می اعلام شده و کارت هدایا دریافت خواهند کرد.

 طبق گفته شورای فقه آمریکای شمالی، پیش بینی می شود که عید فطر روز یکشنبه ۲۴ ماه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha