چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در دیدار جمعی از تهیه کنندگان صدا و سیما گفت: صدا و سیما  جهت تشویق جوانان به حوزه علمیه برنامه سازی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در دیدار جمعی از تهیه کنندگان صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به پیشینه درخشان و تاریخی حوزه علمیه قزوین، گفت: حوزه علمیه قزوین در گذشته به نوعی سکویی برای طلابی که قصد عزیمت به حوزه علمیه نجف اشرف را داشتند بوده و همچنین چهره های برجسته و درخشانی را برای اسلام و مسلمین تربیت کرده که نباید به سادگی از کنار نام این بزرگان بگذریم.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: در گذشته علما و شخصیت های برجسته و ممتازی در قزوین رشد کرده اند ولی در حال حاضر حوزه علمیه قزوین از پیشینه درخشان خود فاصله گرفته است.

وی ادامه داد: آنچه در مدیریت جدید حوزه علمیه قزوین مدنظر است افزایش کمی در کنار کیفیت و جذب طلاب بااستعداد در حوزه علمیه قزوین است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: در زمینه جذب طلاب در حوزه علمیه قزوین، صدا وسیما می تواند برنامه هایی با مضمون ضرورت ورود به حوزه علمیه، چشم انداز آینده یک طلبه در حوزه علمیه، پیشینیه تاریخی حوزه علمیه و چرایی تحصیل در این مرکز مهم دینی، تهیه و برای مخاطبان و علاقه مندان پخش کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha