پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی در کنفرانس بین المللی "القدس درب الشهدا" در سوریه که از طریق وبینار برگزار شد، با اشاره به مهم بودن قضیه فلسطین، تاکید کرد: ملاک شناخت جبهه حق از باطل در زمان ما، حمایت از قضیه فلسطین است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در کنفرانس بین المللی "القدس درب الشهدا" در سوریه که از طریق وبینار برگزار شد، با اشاره به مهم بودن قضیه فلسطین، تاکید کرد: ملاک شناخت جبهه حق از باطل در زمان ما، حمایت از قضیه فلسطین است؛ چرا که مسئله فلسطین یک مسئله انسانی و اسلامی است.

وی افزود: مسئله فلسطین و قدس هویت ما در محور مقاومت است و دشمنان سعی می کنند این مسئله هویتی بسیار مهم را کوچک نشان بدهند و از اهمیت آن در منظر ما بکاهند.

نماینده ولی فقیه در سوریه ادامه داد:  بعضی از دولت هایی که اسم اسلام را نیز یدک می کشند وارد مرحله عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شده اند که جای بسی تأسف است.

وی تاکید کرد: ما باید مقابل این انحرافات و توطئه‌های شوم بایستیم و نگذاریم مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام و المسلمین با اشاره کار بزرگ امام خمینی ره در نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به روز قدس، اظهار داشت: حضرت امام خمینی که دارای شخصیت تاریخی، دینی و انقلابی است با نام گذاری روز جهانی قدس نگذاشت مسئله فلسطین فراموش شود که کار بسیار بزرگی انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: مسئله فلسطین جزء جدانشدنی منظومه فکری امام خمینی بود که از اسلام ناب محمدی منشعب شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha