جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علميه بندپي بابل

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: آموزش مجازی دروس حوزوی با فعالیت جهادی اساتید به عنوان مدافعان عرصه علم ادامه دارد.

سمیه سادات حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران بیان کرد: آموزش مجازی با توجه به دور بودن از فضای مدرسه، کلاس و استاد برای طلاب آن‌هم طلاب مقطع سیکل دشوار بوده است، اما الحمدالله طلاب با همه دشواری‌ها، تمام تلاش و پشتکار خود را بکار گرفته و در کلاس‌های مجازی با جدیت حضور دارند.

وی ادامه داد: مدرسه علمیه سیکل فاطمیه بندپی بابل دارای پنج پایه است که با شرایط به وجود آمده بر اثر ویروس کرونا، از هفته اول اسفند سال گذشته، کلاس‌های مجازی خود را در پیام‌رسان داخلی برای تک‌تک دروس هر یک از پایه‌ها تشکیل و برنامه هفتگی برای کلاس مجازی تنظیم شد تا براساس آن اساتید و طلاب در زمان تعیین‌شده در کلاس آنلاین شرکت کنند.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل افزود: بارگذاری فایل‌های صوتی و جزوات درسی توسط اساتید، پرسش و پاسخ، رفع اشکالات درسی، برگزاری امتحانات کتبی و شفاهی، کنفرانس درسی، ارائه سخنرانی و تحقیق با ارسال جزوه یا فایل صوتی از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در آموزش مجازی مدرسه بوده است.

وی اظهار کرد: علاوه بر گروه‌های درسی، کانالی نیز تشکیل و فایل صوتی اساتید در این کانال قرار داده شد تا هم مسئولان استانی نظارت داشته باشند و هم دیگر مدارس نیز از طریق کانال به فایل‌های صوتی دسترسی داشته باشند.

حسینی با اشاره به آغاز پذیرش مدارس علمیه خواهران، اعلام کرد: مدرسه علمیه فاطمیه در کنار کلاس‌های مجازی، فعالیت خود را برای پذیرش نیز آغاز کرده است.

وی افزود: مدرسه فاطمیه در سال‌های گذشته فعالیت‌هایی مانند برپایی غرفه در ایام نوروز، برگزاری برنامه احیای شب‌های قدر، تبلیغات مدرسه در مساجد، برپایی غرفه‌های مشاوره، دعوت از دانش آموزان، حضور اساتید و طلاب در نماز جمعه و تبلیغ پذیرش مدرسه از تریبون مصلی، هماهنگی با مربیان طرح امین و حامیان برای ترغیب و تشویق دانش آموزان انجام داده است.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه فاطمیه در شرایط کنونی با نصب بنر در سطح شهر و منطقه بندپی غربی و شرقی، فعالیت هایی در فضای مجازی با ارسال عکس، پوستر و کلیپ تبلیغی مدرسه در کانال‌ها و گروها و حتی فرد به‌ فرد در پیام‌رسان‌های متفاوت داخلی و خارجی اعم از ایتا، سروش، روبیکا،  واتساپ، اینستاگرام و ... در حال تبلیغ برای جذب علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه خواهران است.

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha