پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اسماعیل هنیه در مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی در دانشگاه تهران، حاج قاسم را شهید قدس نامید، چراکه شهید سلیمانی راهبرد «دفاع» را تبدیل به راهبرد «هجوم» علیه رژیم صهیونیستی کرد و مقاومت اسلامی را از پرتاب سنگ به پرتاب موشک سوق داد

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، به نقش انقلاب و ایران اسلامی در برجسته کردن موضوع قدس و فلسطین در جهان پرداخت و اظهار کرد: با رشد انقلاب اسلامی ایران و پیروزی ما در دفاع مقدس جوانه‌های مقاومت ابتدا در لبنان و سپس در فلسطین رویید و پس از جنگ‌های نمایشی سران عرب و سازش ننگین کمپ دیوید، شجره طیبه انتفاضه سنگ رویید.

امام‌جمعه بجنورد گفت: اکنون مقاومت فلسطین از مرحله تهیه قلاب‌سنگ انتفاضه به تولید موشک نقطه زن رسیده است و شکست رژیم پوشالی صهیونیسم را از شکست شش کشور بزرگ عرب به شکست پنجمین ارتش جهان در جنگ‌های ۲۲ روزه و ۸ روزه و ۲ روزه با چند گروه مقاومت، تقلیل داده است.

وی افزود: اکنون رژیم صهیونیستی که روزی در اندیشه نیل تا فرات بود و شعار یک ملت و یک دولت را سرمی داد. مدتی بعد به راهبرد دو دولت و دو سرزمین تن داد و الآن به‌شدت نگران سرنوشت محتوم خود که همان زوال قطعی در کمتر از ۲۵ سال آینده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: طرح هوشمندانه و دموکراتیک رهبر حکیم انقلاب اسلامی مبنی بر برگزاری همه پرسی تعیین سرنوشت توسط مسلمانان و مسیحیان و یهودیان فلسطینی، برای تحقق یک ملت - یک دولت در کنار رشد مقاومت اسلامی، استکبار و صهیونیسم را به انفعال واداشته است و حرف برتر ایران را پیش چشم جهان قرار داده است.

وی تصریح کرد: اکنون آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از شکست راهبردی برای از هم پاشیدن کشورهای مقاومت و محور مقاومتی یعنی ایران انقلابی درصدد بازسازی سناریوهای نخ‌نما و از پیش شکست‌خورده هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: طرح شیطانی معامله قرن با اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم غاصب و طرح الحاق کرانه غربی و دره اردن در روزهای اخیر و نیز تلاش‌های مذبوحانه برای عادی‌سازی روابط دولت‌های مزدوری چون بحرین، عربستان و... سه اقدام بی‌ثمری است که استکبار برای نجات از مخمصه قطعی و نابودی حتمی رژیم صهیونیستی به آن دل خوش کرده است. اقداماتی که قطعاً نتیجه عکس داشته و به انسجام بیشتر گروه‌های فلسطینی و مردم مظلوم فلسطین و اتحاد محکم‌تر امت اسلامی و زوال سریع‌تر صهیونیسم غاصب خواهد انجامید.

وی اظهار کرد: این اولین روز قدس است که بدون حضور ظاهری شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، اسماعیل هنیه در مراسم تشییع جنازه او در دانشگاه تهران، حاج قاسم را شهید قدس نامید، چراکه شهید سلیمانی راهبرد «دفاع» را تبدیل به راهبرد «هجوم» علیه رژیم صهیونیستی کرد و مقاومت اسلامی را از پرتاب سنگ به پرتاب موشک سوق داد و برای تسلیح کرانه غربی رود اردن همت کرد و با شرکت مستقیم در جنگ‌های ۲۲ روزه و... هدایت عملیات مقاومت اسلامی بر عهده گرفت و راهبرد مبارزه به جای مذاکره را سیاست اصلی مقاومت و الگوی آن در سراسر منطقه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: درواقع با طرح‌های او بود که افسانه شکست‌ناپذیری صهیونیسم باطل شد و زنگ نابودی اسرائیل پلید به صدا درآمده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha