جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کلاس بانوان

حوزه/ مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری ۳۰۳ حلقه معرفتی، ۹۶ حلقه بیان احکام و ۲۴ ویژه برنامه مناسیتی ویژه بانوان طی سال گذشته در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مریم شهبازی‌زاده طی گفت‌وگویی اظهار کرد: امور فرهنگی خواهران در راستای ترویج معارف و احکام اسلامی هم‌زمان با نوبت صبح و عصر در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها اقدام به برگزاری حلقه‌های معرفتی می‌کند.

وی اضافه کرد: در این حلقه‌های معرفتی که ویژه خواهران برگزار می‌شود آداب و سبک زندگی اسلامی، معارف دینی تربیت فرزند، آیین همسرداری، تغذیه سالم، مباحث مرتبط باشخصیت ائمه معصوم علیه السلام، معرفی جایگاه زنان و مادران در نظام اسلامی، شناخت جایگاه ولایت فقیه در تمدن اسلامی ، احکام اسلامی، آداب فقهی و موضوعات مرتبط با جامعه اسلامی از سوی استادان برتر حوزه علمیه خواهران قم برای بانوان حاضر در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها تبیین می‌شود.

مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: در سال گذشته ۳۰۳ حلقه معرفتی برای بانوان برگزار شده است که به صورت میانگین ۵۰ تا ۷۰ مخاطب در این حلقه‌ها حضور داشته و از مباحث طرح شده در این حلقه‌ها استفاده کرده‌اند.

همچنین در سال گذشته ۹۶ حلقه بیان احکام فقهی و ۲۴ ویژه برنامه مناسبتی با میانگین ۲۰۰ مخاطب در طول سال در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها برای بانوان برگزار شده که در مجموع آمار برنامه‌ها ۴۲۳ مورد با بیش از ۲۴ هزار ۷۵۰ مخاطب بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha