جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 901699
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
بذرافشان

حوزه/ دبیر شورای زکات استان فارس از تدارک و برپایی ۵۹۷ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمد بذرافشان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در استان فارس ۵۹۷ پایگاه جمع آوری زکات فطره برپا شده است، اظهار داشت: امسال با توجه به اینکه در اماکن مذهبی، حسینیه ها و مساجد به دلیل شیوع بیماری کرونا احتمالا نماز عید فطر برپا نمی شود؛ خیران و مردم نیک اندیش استان می‌توانند زکات فطره خود را از طریق دفاتر دبیرخانه شورای زکات استان و پایگاه‌های مستقر در سطح شهر، همچنین پایگاه های برپا شده در خیریه ها و مراکز نیکوکاری استان پرداخت کنند.

وی در ادامه افزود: علاوه بر راه های مذکور، شماره گیری کد دستوری #۵*۰۷۱*۸۸۷۷*  و شماره کارت ۹۳۷۶ ۹۹۷۰ ۹۹۱۸ ۶۰۳۷ و همچنین شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ از دیگر راه های پرداخت زکات فطره در استان فارس می باشد.

دبیر شورای زکات استان تصریح کرد: پایگاه های تدارک دیده شده در استان فارس شامل ۵۷ پایگاه مستقر در ادارات، ۱۱۰ پایگاه شهرستانی و ۳۰ پایگاه در شیراز و همچنین ۴۰۰ پایگاه در مراکز نیکوکاری و خیریه های استان می باشد.

مدیر کل امداد فارس تاکید کرد: تمامی پایگاه های اعلام شده در استان فارس جهت تسهیل در جمع آوری زکات فطره مردم خیرخواه، به صورت یکسره و در ایام تعطیلی عید سعید فطر باز هستند.

بذرافشان در پایان یادآور شد:  طبق هماهنگی های انجام شده، در روز عید سعید فطر کلیه پایگاه های جمع آوری زکوات فطره از صندوق هایی با آرم شورای زکات به طور مشترک استفاده می کنند که هدف از این کار محاسبه دقیق میزان زکوات جمع آوری شده و تسریع در توزیع آن میان نیازمندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha