پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ آماده سازی کمک های مومنانه هیئت خادم الرضا (ع) با حضور مسئولین استان قم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه شهرستان ماهشهر، با اشاره به عملکرد طلاب این مدرسه در جریان سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه، گفت: در این رزمایش، طلاب با همکاری خیرین و جمع‌آوری کمک‌های مردمی، یک‌صد بسته معیشتی را میان نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار، توزیع کردند.

خانم ابتسام هندلی، مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه شهرستان ماهشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به عملکرد طلاب این مدرسه در جریان سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه، اظهارداشت: در این رزمایش، طلاب با همکاری خیرین و جمع‌آوری کمک‌های مردمی، یک‌صد بسته معیشتی را میان نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار، توزیع کردند.

وی افزود: بسته‌های معیشتی شامل «ماکارونی»، «برنج»، «روغن»، «سویا»، «گوشت» و... به ارزش هر بسته بیش از دویست و ۵۰ هزار تومان بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه شهرستان ماهشهر، با اشاره به طبخ و توزیع ۳۰۰ پرس غذای افطاری در جمع نیازمندان شهرک طالقانی، بیان کرد: این اقدام نیز در راستای خدمت به محرومین و تقویت انگیزه و روحیه جهادی طلاب صورت گرفت که امید است مورد قبول خداوند متعال واقع شود.

خانم هندلی، همچنین بیان کرد: دیگر اقدامی که از سوی طلاب این مدرسه در ماه مبارک رمضان انجام شد، طبخ برخی غذای نذری همچون آش و شله زد در خانه بود؛ به طوری که هر طلبه به همراه اعضای خانواده خود، با رعایت اصول بهداشتی، غذای نذری تهیه و آن را میان نیازمندان، توزیع کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha