جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عباسپور

حوزه/ مدیر اوقاف و امور خیریه شهر البرز گفت: احیای موقوفات سختی های زیادی به همراه دارد و باید تلاش کنیم این امر در بین مردم و مسئولان جا بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام میثم عباسپور در دیدار مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: احیای موقوفات و همچنین تشویق مردم به امر وقف بسیار ضروری است و ائمه جمعه و جماعات و روحانیون این موضوع در تبیین این امر پیشگام بوده اند.

 مدیر اوقاف و امور خیریه شهر البرز استان قزوین افزود: احیای موقوفات سختی های زیادی به همراه دارد و باید تلاش کنیم این امر در بین مردم و مسئولان جا بیفتد.

حجت الاسلام عباسپور بیان داشت: در مقوله کرونا همه رسانه ها پای کار آمدند و در خصوص رعایت بهداشت، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی لازم را انجام دادند و سود آن به کل جامعه تعمیم داده می شود، مسئله وقف نیز این گونه است در صورتی که در مسئله وقف به خوبی برای مردم تبین شود موقوفات خواهیم داشت و بازخورد آن را در سطح جامعه شاهد خواهیم بود.

در ادامه مدیر حوزه علمیه قزوین تأکید کرد: یکی از اولویت های جدی حوزه علمیه استان قزوین احیای موقوفات حوزه علمیه در استان است که نباید در این امر کوتاهی و سهل انگاری شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha