جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام علی پور، کارشناس مدارس صدرای ولایت خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام علی پور از ثبت‌نام مدارس معارف اسلامی خوزستان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵ مدرسه معارف اسلامی در دوره‌های اول و دوم متوسطه در ۹ شهرستان راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام عبدالله علی پور، کارشناس مدارس صدرای ولایت خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهار کرد: ثبت‌نام مدارس معارف اسلامی دخترانه و پسرانه استان، در ۲ دوره اول و دوم متوسطه آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت www.imso.ir مراجعه کنند.

وی افزود: به لطف خدا و با هدف توسعه اندیشه اسلامی در بین دانش آموزان استان خوزستان، از مهرماه سال ۸۲ نسبت به تأسیس و راه‌اندازی این مدارس اقدام شده که تاکنون ۱۵ مدرسه معارف اسلامی در دوره‌های اول و دوم متوسطه در استان فعال هستند.

حجت‌الاسلام علی پور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری نسبت به رشد و توسعه این مدارس، بیان کرد: آنچه به‌عنوان «هدف» در مدارس معارف اسلامی قابل توجه است تربیت نسل نوجوان و جوان به‌عنوان آینده‌سازانی معتقد و متعهد برای حضور در اجتماعات بزرگ‌تر و تحویل نیروی انسانی متخصص و متدین در بطن جامعه اسلامی است.

کارشناس مدارس صدرای خوزستان عنوان کرد: با توجه به ضابطه‌مند بودن ثبت‌نام دانش آموزان در این مدارس، طبق دستورالعمل‌های صادره از سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای ولایت در کشور، امسال نیز با در نظر گرفتن شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کووید ۱۹ و اهمیت حفظ پروتکل‌های بهداشتی مقرر گردید تا به شکل الکترونیکی نسبت به ثبت‌نام متقاضیان اقدام شود.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت سازمان مدارس معارف اسلامی به نشانی: www.imso.ir و دریافت لینک تخصصی ثبت‌نام مدارس صدرا به شکل جداگانه در هر شهرستان، نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام و پس از انجام آزمون آنلاین و مصاحبه حضوری، با احتساب امتیاز کسب شده در این مدارس ثبت‌نام قطعی شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خدری غریبوندالینا IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    2 0
    که دخترم در مدرسه صدرا ثبت نام شود
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 0
    سلام میخواهم در مدرسه معارف ثبت نام کنم ولی آدرس دقیق ندارم