پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 901751
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
روز قدس

حوزه / سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد، همه دعوای غرب با عالم اسلام بر سر مسجدالاقصی و همه توطئه‌های حول عالم اسلامی هم بر سر همین مسجد است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد، همه دعوای غرب با عالم اسلام بر سر مسجدالاقصی و همه توطئه‌های حول عالم اسلامی هم بر سر همین مسجد است.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

۴۰ سال است که ندای "القدس لنا" به فرمان معمار کبیر انقلاب، در آخرین جمعه رمضان المبارک در میهن عزیزمان و سایر کشورهای مسلمان طنین‌انداز شده و در شمار آئین های عبادی ـ سیاسی آنان درج می‌شود. مردان مقاومت امروز یقین دارند صهیونیست‌ها جایی در آینده منطقه نخواهند داشت و تمام سرزمین فلسطین متعلق به فلسطینی‌هاست و بی‌تردید مقاومت به موجودیت رژیم جعلی اسرائیل خاتمه خواهد داد.

مجاهدان سپاه انصارالحسین(ع) معتقدند به یاری خدای سبحان به زودی در قدس نماز می‌خوانیم و این اعتقاد نشأت گرفته از تعهد انقلابی مردم شهیدپرور همدان است که هر ساله صیام و قیام را عجین کرده و در این عرصه عظیم حماسه‌آفرین بودند.

امسال در جهان اسلام روز قدس در حالی اجلال می‌شود که قلوب شیفتگان قدس آکنده از تألم‌هایی از جمله شیوع ویروس منحوس کرونا توأم با داغ شهدای مدافع سلامت و فقدان فرمانده سپاه قدس است که با دعای سلامتی و ظهور منجی عالم و نوای مرگ بر اسرائیل در سنگر مجازی و منازل التیام می‌گیرد.

در شرایطی روز قدس زیباتر می‌نمایاند که با روز مقاومت و ایثار گره خورده و عطر شهید جهان‌آرا تکثر می‌یابد و همه شهدای مقاومت را بر سر سفره عید فطر می‌نشاند و به فرموده ولی امر مسلمین نویدبخش نابودی اسرائیل خواهد شد و باز ندای سردار سپاه قدس طنین‌انداز می‌شود که «همه دعوای غرب با عالم اسلام بر سر مسجدالاقصی و همه توطئه‌های حول عالم اسلامی هم بر سر همین مسجد است».

پس همه با هم روز جمعه دوم خرداد و ۲۸ ماه مبارک رمضان در حمایت از فلسطین و قدس شریف در هر سنگری که هستیم پیام همدلی و نویدبخش نابودی آمریکا و اسرائیل کودک‌کش را به سمع و بصر عالم می‌رسانیم و اهالی رسانه در انعکاس این اتحاد دریغ نخواهند کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha